شناسهٔ خبر: 67552486 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تداوم یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ بازداشت بیش از ۹ هزار ۵۰۰ فلسطینی از ۷ اکتبر

حمید محمدطاهری

منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت چند فلسطینی دیگر خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، از ساعات اولیه صبح امروز نیروهای رژیم صهیونیستی به چندین شهر و شهرک در شمال و جنوب کرانه باختری اشغالی یورش بردند و دست‌کم ۱۵ فلسطینی را بازداشت کردند.

منابع محلی به خبرگزاری فلسطین وفا اعلام کردند که نیروهای اشغالگر به «سلواد» یورش بردند و و تفتیش‌های گسترده‌ای انجام دادند و در جریان آن به چندین خانه آسیب زدند و چند فلسطینی را نیز بازداشت کردند.

صهیونیست‌ها فلسطینی‌های بازداشت شده را مورد بازجویی میدانی و ضرب و شتم قرار دادند.

نیروهای اشغالگر در جنوب شرقی «بیت لحم» نیز به شهرک «تقوع» یورش بردند و اقدام به تفتیش چند خانه کردند.

در شمال کرانه باختری نیز نیروهای رژیم اشغالگر پس از خروج از ایست بازرسی نظامی «حمراء» به منطقه «وادی الفارعه» در جنوب «طوباس» یورش بردند و سه فلسطینی را بازداشت کردند.

شامگاه شنبه نیز درگیری‌هایی با نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک «قصره» در جنوب نابلس رخ داد که طی آن سربازان رژیم اشغالگر گلوله‌های جنگی، بمب‌های صوتی و گاز سمی شلیک کردند.

در همین راستا، سازمان امور اسرا و آزادگان به همراه باشگاه اسیران فلسطین در بیانیه‌ای مشترک از بازداشت دست‌کم ۱۵ فلسطینی در کرانه باختری خبر دادند.

این ۲ نهاد فلسطینی در ادامه اعلام کردند که رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تا کنون ۹ هزار و ۵۵۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده‌ است.

انتهای پیام

نظر شما