شناسهٔ خبر: 67551592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جامعه روحانیت مبارز در پیامی:

ملت ایران بار دیگر بصیرت و هوشیاری خود را با احسن وجه به نمایش گذاشت

تهران- ایرنا- جامعه روحانیت مبارز در پیامی اعلام کرد: ملت ایران بار دیگر نشان داد که همواره با درک شرایط داخلی و جهانی و شناخت صحنه‌های حساس، بصیرت و هوشیاری خود را در وقت مناسب با احسن وجه به نمایش می‌گذارد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در متن پیام تبریک جامعه روحانیت مبارز کشور به ملت ایران و رئیس جمهور منتخب آمده است: با همت و اراده ملت بزرگ ایران در دو جمعه پیاپی در تیر ماه ۱۴۰۳ حماسه دیگری رقم خورد و به یاری خدای سبحان، دشمنان و بدخواهان را شرمسار و دوستداران انقلاب را امیدوار ساخت.

در این پیام آمده است: با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ملت ایران بار دیگر نشان داد که همواره با درک شرایط داخلی و جهانی و شناخت صحنه‌های حساس، بصیرت و هوشیاری خود را در وقت مناسب با احسن وجه به نمایش می‌گذارد.

در ادامه پیام جامعه روحانیت مبارز آمده است: اکنون شایسته است با اتمام رقابت‌ها، رفتارهای رقابتی انتخابات به رفتارهای رفاقتی تبدیل شوند و با حفظ برادری و وحدت کلمه به آبادانی مادی و معنوی کشور پرداخته شود و همه قوا و انرژی نخبگان سیاسی و نامزدهای انتخاباتی و طرفداران و هواداران ایشان به ساختن ایران قوی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی مصروف گردد.

در این پیام آمده است: جامعه روحانیت مبارز کشور ضمن تقدیر و تشکر فراوان از ملت انقلابی و رشید ایران اسلامی در خلق این صحنه پرشکوه سیاسی، که با تدابیر و راهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) به سرانجام رسید، به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق ایشان را در انجام وظایف سنگین و خطیر ریاست جمهوری مسألت داریم.

این پیام می افزاید: از همه نامزدهای ریاست جمهوری، فعالان، دست اندرکاران امر انتخابات، عوامل اجرایی، امنیتی، تبلیغاتی و رسانه‌ای که بستر ساز افزایش مشارکت شده و در گرمی و شور انتخابات سهیم بودند تشکر می‌کنیم.

در پیام جامعه روحانیت مبارز کشور عنوان شده است: یاد و خاطره امام امت و همه شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشته و برای رئیس جمهور شهید نیز علو ‌درجات و رحمت واسعه الهی خواهانیم.

نظر شما