شناسهٔ خبر: 67551532 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تظاهرات شهرک نشینان مقابل خانه ۱۸ وزیر و عضو کنست رژیم اسرائیل + فیلم

تهران-ایرنا- شهرک نشینان صهیونیست امروز یکشنبه تظاهرات خود در مقابل خانه ۱۸ وزیر و عضو کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از حزب لیکود را آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، تظاهرات کنندگان خواهان سرنگونی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و کابینه او و امضای توافق آتش بس با مقاومت فلسطین برای تبادل اسرا هستند.

معترضان همچنین اتوبان شماره ۶ را که شمال فلسطین اشغالی را به جنوب آن متصل می کند را مسدود کردند.

آنها همچنین در اتوبان یکم که شهر تل آویو را به شهر قدس مرتبط می کند، اقدام به آتش زدن لاستیک کردند.

۱۵۰ شرکت فناوری‌های بسیار پیشرفته رژیم صهیونیستی نیز اجازه داده اند که کارکنان آنها در تظاهرات اعتراضی علیه کابینه نتانیاهو شرکت و بر لزوم امضای توافق مبادله اسیران با مقاومت فلسطین تاکید کنند.

صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات‌های اعتراضی خواهان برکناری نتانیاهو از نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام و امضای فوری توافق مبادله اسیران بین رژیم صهیونیستی و حماس شدند.

پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما