شناسهٔ خبر: 67551468 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد - اکونیوز

اقتصاد ایران: تداوم حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و برگزاری تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه طی ۹ ماه گذشته همچنان ادامه داشته و تعداد دیگری شهید و زخمی در میان ساکنان مظلوم این باریکه برجای می‌گذارد.

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران مناطق مختلف غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته ساختمان‌های دولتی از جمله ساختمان پست و وزارت داخلی فلسطین در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

جنگ افزارهای نظامیان صهیونیست نیز به سمت مناطق شمالی استان مرکزی نوار غزه تیراندازی کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را نیز بمباران کردند. حملات اشغالگران صهیونیست، خانه‌های مسکونی در منطقه ابوجابر واقع در مرکز نوار غزه را نیز هدف قرار داد.

بمباران خانه‌های مسکونی در منطقه الزوایده واقع در مرکز نوار غزه دست کم شش شهید و چندین زخمی برجای گذاشت.

بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد

نیروهای دفاع شهری نوار غزه نیز اعلام کردند که در پی بمباران خانه‌های مسکونی در محله المیناء واقع در غرب شهر غزه چندین تن زیر آوار مدفون شدند.

علاوه بر این، توپخانه و تانک‌های رژیم صهیونیستی نیز به صورت گسترده مناطق غربی شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را زیر آتش گرفتند.

وقوع درگیری‌های مسلحانه در «طوباس»

از سوی دیگر حملات نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری طی ساعات گذشته باعث وقوع درگیری‌های مسلحانه در این منطقه شد.

به گزارش شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه حمله کردند.

این عناصر اشغالگر به منطقه نعلین واقع در غرب رام الله نیز یورش بردند. خانه‌های فلسطینی‌ها در منطقه بیت امر واقع در شمال الخلیل شاهد حملات نظامیان صهیونیست بودند.

علاوه بر این، شهرک نشینان صهیونیست به سمت خودروهای فلسطینی‌ها نزدیک منطقه اشغالی بیت ایل واقع در شمال رام الله سنگ پرتاب کردند.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه الفارعه واقع در جنوب طوباس باعث وقوع درگیرهای مسلحانه میان این عناصر و نیروهای مقاومت فلسطین شد.

سنگ اندازی تل آویو در مسیر توافق با حماس

از سوی دیگر در حالی که پیشتر منابع رسانه‌ای از احتمال دستیابی به توافق میان حماس و رژیم صهیونیستی طی هفته‌های آتی خبر داده بودند رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابع خارجی تاکید کردند که تل آویو درخواست‌های جدیدی را ارائه داد که می‌تواند نهایی کردن این توافق را به تأخیر بیاندازد.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که پیش بینی می‌شود مذاکرات میان طرف‌های مذکور سه هفته به طول انجامد.

آنها اضافه کردند که حماس با مواضع اخیر رژیم صهیونیستی در این مذاکرات موافقت کرده بود اما تل آویو شروط جدیدی را ارائه داده که باعث به تأخیر افتادن دست یابی به هرگونه توافقی می‌شود.

در همین راستا شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نظامیان صهیونیست به صورت کامل از نوار غزه عقب نشینی نخواهند کرد.

بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد

آغاز تظاهرات در مناطق مختلف اراضی اشغالی علیه نتانیاهو

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره دقایقی قبل گزارش داد که مناطق مختلف اراضی اشغالی شاهد برگزاری تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

در این گزارش آمده است که معترضان صهیونیست با برگزاری این تظاهرات‌ها خواهان توافق با حماس برای تبادل اسرا شدند.

آنها تاکید کردند که بنیامین نتانیاهو باید از پست نخست وزیری برکنار شود.

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که معترضان صهیونیست خیابان ایالون که مسیر اصلی در تل آویو واقع در مرکز اراضی اشغالی به شمار می‌رود را بستند.

صهیونیست‌ها از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و اسارت تعدادی از نظامیان اشغالگر، بارها با برگزاری تظاهرات خواهان برکناری نتانیاهو به دلیل عملکرد ضعیف وی در اداره جنگ و بازگرداندن اسرا طی یک توافق با جنبش حماس شده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما