شناسهٔ خبر: 67551365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ:

یادواره شهید خدمت سید مهدی موسوی در صالح کوتاه برگزارمی‌شود

کوهرنگ-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ از برگزاری یادواره شهید خدمت سید مهدی موسوی در زادگاهش روستای صالح کوتاه در بخش موگویی خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین‌قلی بدری بابادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت مجموعه‌ای از اعتقادات و آموزه‌های که بنیان شکل‌گیری روحیه‌ی شجاعت، مبارزه و جهاد در راه خدای متعال و نهایتاً کشته شدن در راه ایمان و عقیده است.

وی بابیان اینکه واقعه‌ی عاشورا اوج ایثار و رسیدن به مقام شهادت است بیان داشت: ایثار و از خود گذشتگی یک انتخاب آگاهانه، مقّدس و هدفمند در فرهنگ اجتماعی، سیاسی و اقتصادی اسلام، به عنوان اوج وارستگی انسان و نشانه قرب بشر به خداوند متعال است.

بدری بابادی افزود: یادواره شهدا اهمیت و ارزش فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل امروز تبیین می‌کند و بیانگر لزوم حفظ و گسترش آن در تمام زمان‌ها خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ با اشاره به تبیین خدمات شهدای خدمت افزود: در راستای تبیین خدمات رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدش در پرواز اردیبهشت، یادواره شهید خدمت سید مهدی موسوی سرتیم حفاظت رئیس جمهور شهید در روز پنج شنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ در روستای صالح از بخش موگویی شهرستان کوهرنگ با حضور سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

نظر شما