شناسهٔ خبر: 67551338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز ارزیابی بیش از هشت هزار داوطلب برای ورود به دانشگاه فرهنگیان فارس

شیراز - ایرنا - معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه فرهنگیان فارس از آغاز فرآیند مصاحبه داوطلبان ورود به این دانشگاه خبر داد و گفت: بیش از هشت هزار نفر مورد مصاحبه و ارزیابی قرار می‌گیرند تا در پایان، بهترین‌ها وارد این دانشگاه شوند.

صاحب‌خبر -

محمد وحیدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: مصاحبه ورودی دانشگاه فرهنگیان در ۲ و سه مرحله انجام می‌شود و کانون‌های ارزیابی و مصاحبه به سنجش داوطلبان راه‌یافته به این مرحله می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این فرآیند مصاحبه تخصصی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان فارس تا پایان تیر ماه ادامه دارد، ادامه داد: از میان هشت هزار داوطلب، حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این دانشگاه پذیرفته می شوند.

معاون دانشگاه فرهنگیان فارس بیان کرد: مصاحبه و ارزیابی افزون بر هشت هزار داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگیان فارس در سطح ملی رقم بالایی است و فارس از این نظر دوم یا سوم کشور است.

آغاز ارزیابی بیش از هشت هزار داوطلب برای ورود به دانشگاه فرهنگیان فارس

وی با اشاره به برخی از کمبودهای امکانات و زیرساختی در دانشگاه فرهنگیان فارس، خواستار عملی شدن تعهدات نشست هیات امنا به ریاست استاندار فارس شد و گفت: بر این اساس مقرر شده برخی از دانشگاه‌های فارس بخشی از امکانات مازاد خود را در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار دهند که باید هر چه سریعتر این تعهدات اجرا شود تا پیش از آغاز سال تحصیلی، امکان برنامه ریزی مناسب وجود داشته باشد.

وحیدی یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان فارس در زمان حاضر چهار پردیس و مرکز دانشگاهی در شیراز، اقلید و کازرون دارد و از ۱۱ استان کشور دانشجو معلم می‌پذیرد.

نظر شما