شناسهٔ خبر: 67551337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گشت مشترک تعزیرات، ویژه ماه محرم در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از آغاز گشت های مشترک با دستگاه های نظارتی در راستای طرح نظارتی ماه محرم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی یزد، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در طرح نظارتی ماه محرم از ۱۷ تیر مصادف با اول ماه محرم الحرام تا ۳۱ تیرماه به مدت ۱۵روز ادامه داد.

وی اظهار کرد: در این طرح دستگاه‌ها مربوطه در حوزه کالاهای اساسی مورد نیاز و تقاضا برای مصرف جلسات عزاداری و هیات‌های مذهبی نظارت می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد گفت: هدف از اجرای این طرح، پیشگیری از تخلفات احتمالی در بازار برای کالاهای اساسی و ضروری مردم و هیات های مذهبی می باشد.

مهاجریان مقدم افزود: تعزیرات حکومتی در سراسر استان با هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های نظارتی مرتبط برای اجرایی کردن کامل این طرح اقدام می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اضافه کرد: تعزیرات حکومتی در اجرای تمام طرح های گشت مشترک خود در حیطه وظایف و در راستای دفاع از حقوق مردم با استفاده از اختیارات قانونی با سودجویان و برهم زنندگان توزیع کالاها، بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد خواهد کرد.

نظر شما