شناسهٔ خبر: 67551334 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستگیری عوامل شهادت ماموران حافظ آرای مردم در سیستان و بلوچستان 

اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای از دستگیری تیم تروریستی هشت نفره در این استان خبر داد و اعلام کرد: اعضای این تیم تروریستی در شهادت شهدای حافظ آرای مردم در انتخابات هفته اخیر دست داشتند. اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای از دستگیری تیم تروریستی هشت نفره در این استان خبر داد و اعلام کرد: اعضای این تیم تروریستی در شهادت شهدای حافظ آرای مردم در انتخابات هفته اخیر دست داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در بیانیه خود با اشاره به شهادت مدافعان مرزهای ایران تصریح کرده است: مجموعه اقدامات ترکیبی و چند لایه شناسایی و تعقیب تروریست‌ها طی چند مرحله در نقاط مختلف و مخفیگاه‌های متعدد جنایتکاران مزدور در سطح استان انجام شد.

در متن این بیانیه آمده است: حمله تروریستی ناجوانمردانه به خودروی حامل صندوق آرای مردم جکیگور شهرستان راسک در بامداد نهم تیرماه، منجر به شهادت و مجروحیت چند نفر از مدافعان سرفراز امنیت شد.

بلافاصله سربازان گمنام امام زمان (عج)در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، عملیات گسترده و همه جانبه شناسایی و تغییر تروریست‌ها در داخل و خارج از کشور را به اجرا گذاشتند.

مجموعه اقدامات ترکیبی و چند لایه شناسایی و تعقیب تروریست‌ها طی چند مرحله در نقاط مختلف و مخفیگاه‌های متعدد جنایتکاران مزدور در سطح استان انجام شد.

آخرین مرحله آن در ساعت چهار بامداد روز پانزدهم تیر ماه به اجرا گذاشته شد که منجر به دستگیری هر هشت عضو عملیاتی و پشتیبانی تیم تروریستی و کشف چندین قبضه سلاح و مهمات مربوطه، نارنجک، بیسیم دستی و مقادیر قابل توجهی مواد منفجره شد.

بر اساس اطلاعات موثق، هدایت تروریست‌های دستگیر شده از خاک یکی از کشورهای همسایه صورت گرفته و در حال فراهم آوردن مقدمات برای اجرای عملیات تروریستی گسترده در روزهای بعد بودند که با الطاف الهی و سرعت عمل دلاور مردان بی‌نام و نشان اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

انتهای پیام/

نظر شما