شناسهٔ خبر: 67551233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز طرح ویژه نظارت بر عرضه اقلام پرمصرف ماه محرم در البرز

کرج- ایرنا- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از آغاز اجرای طرح نظارت ویژه بر بازار کالاهای پرمصرف ماه محرم در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

" حمید رضا کیوانفر " روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، صنعت،معدن و تجارت، جهادکشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی بر روند عرضه اقلام پرمصرف ماه محرم در بازارهای استان نظارت دارند.

وی افزود: در اجرای این طرح تیم های نظارتی، قیمت کالاهای پرمصرف ماه محرم را در بازارهای استان البرز رصد کرده و با متخلفان برخورد می شود.

کیوانفر اضافه کرد: ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایتمندی مردم و تامین کالاهای مورد نیاز هیات های مذهبی از اهداف برگزاری این طرح نظارتی است.

آغاز طرح ویژه نظارت بر عرضه اقلام پرمصرف ماه محرم در البرز

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز بیان کرد: گشت های نظارتی روزانه بر نحوه توزیع اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی و مردم شامل مواد پروتئینی ، قند، شکر، روغن، برنج، چای و ظروف یکبار مصرف در بازار نظارت می کنند.

وی افزود: بازرسان به محض مشاهده تخلف در این حوزه ها برای متخلفان پرونده تشکیل می دهند و پرونده آنان در شعبه های تعزیرات حکومتی استان رسیدگی می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند گزارش های خود را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان ارائه دهند.

نظر شما