شناسهٔ خبر: 67551161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

سرمربی سابق پورتو روی نیمکت تراکتور

فوتبال برتر

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:سرمربی احتمالی تراکتور یک مربی ۵۵ ساله و پرتغالی است که تجربه حضور در تیم‌هایی مثل پورتو و المپیاکوس را در کارنامه‌اش دارد. به نظر می‌رسد پس از کش و قوس‌های فراوان تکلیف نیمکت تراکتور مشخص شده و این باشگاه پرهوادار با با ویتور پریرا، سرمربی پرتغالی به توافق رسمی نزدیک شده است.

ویتور پریرا فصل گذشته هدایت تیم الشباب عربستان را به عهده داشت و با این تیم در ۱۵ مسابقه ۷ برد، ۲ مساوی ۶ باخت به دست آورد و با وجود آنکه از هفته بیستم روی نیمکت این تیم نشست، فصل را در رتبه هشتم به پایان رساند.
 
 
 
پریرا کارش را از سال ۲۰۰۲ و به عنوان دستیار در باشگاه پادروئنزه پرتغال آغاز و از آن پس در تیم‌های مطرحی چون پورتو، الاهلی عربستان، المپیاکوس، فنرباغچه، مونیخ ۱۸۶۰، فنرباغچه، کورینتیانس، فلامینگو و الشباب عربستان مربیگری کرده است. او بهترین عملکردش را ابتدا در فصل ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با تیم پورتو ثبت کرد و توانست با این تیم در ۹۳ مسابقه ۶۵ برد ۱۶ مساوی ۱۲ باخت و میانگین ۲.۲۷ را به دست آورد. پریرا با پورتو دوبار قهرمان لیگ برتر پرتغال شد و همچنین سوپرکاپ اروپا را در سال ۲۰۱۱ کسب کرد.

در فصل ۲۰۱۳/۲۰۱۴ با الاهلی جام پادشاهی عربستان و در فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵ او با المپیاکوس سوپرلیگ و جام حذفی یونان را برد. پریرا با شانگهای هم در سال ۲۰۱۸ سوپرکاپ چین را برد و در سال ۲۰۲۲ با کورینتیانس قهرمان جام حذفی برزیلی شد. در سال ۲۰۲۴ و در زمان حضورش در الشباب عربستان به دلیل نتایج خوب به عنوان مربی برتر ماه آوریل انتخاب شد.حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم این مربی با رزومه و موفق چه زمانی توسط مسئولان باشگاه تراکتور رسما رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما