شناسهٔ خبر: 67550235 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

همدستی مادر و پسر برای قتل پدر خانواده

زن جوان و پسرش در توطئه‌ای شوم، نقشه قتل پدر خانواده را طراحی و با همدستی مردی آشنا اجرا کردند.

صاحب‌خبر -
همدستی مادر و پسر برای قتل پدر خانواده
کد خبر: 666272
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۷ ۰۸:۲۵:۰۴

زن جوان و پسرش در توطئه‌ای شوم، نقشه قتل پدر خانواده را طراحی و با همدستی مردی آشنا  اجرا کردند.

به‌ گزارش همشهری، چند روز پیش و به‌دنبال پیدا شدن جسد مردی در منطقه کندور در جاده چالوس، تحقیقات پلیس آگاهی استان البرز برای کشف راز این جنایت آغاز شد. مقتول مردی حدودا 40ساله بود که بر اثر شلیک گلوله به سرش به قتل رسیده بود.

هرچند هیچ مدرک شناسایی همراه این مرد نبود، اما در ادامه تحقیقات معلوم شد که برادر مقتول با مراجعه به پلیس، ناپدید شدن وی را گزارش کرده است. به این ترتیب هویت مقتول فاش شد و مأموران برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر به تحقیق از برادر او پرداختند.

این مرد گفت: برادرم (مقتول) به همراه همسر و پسرش در کرج زندگی می‌کردند. او چند روز قبل به زادگاهمان در غرب کشور رفت و پس از چند روز درحالی‌که پسرش و دوست خانوادگی‌شان همراه او بودند به کرج برگشت اما پس از آن ناپدید شد. حتی وقتی به سراغ پسر و همسرش رفتم، آنها نیز مدعی شدند که از او خبر ندارند و نمی‌دانند چه اتفاقی برایش افتاده است.

با اظهارات این مرد، مأموران به سراغ پسر مقتول رفتند و این نوجوان 17ساله وقتی تحت بازجویی‌ قرار گرفت، اسرار قتل پدرش را فاش کرد. او گفت: من و مادرم اختلافات زیادی با پدرم داشتیم و برای همین نقشه قتل او را کشیدیم. برای اجرای این نقشه از دوست خانوادگی‌مان کمک گرفتیم. به این ترتیب، وقتی من و پدرم به همراه دوست خانوادگی‌مان در حال بازگشت از غرب کشور به کرج بودیم، در محلی خلوت توقف کردیم و دوست خانوادگی‌مان با شلیک 2 گلوله، پدرم را به قتل رساند و جسدش را در جاده چالوس رها کردیم.

با اعترافات پسر 17ساله، دستور بازداشت 2متهم دیگر پرونده نیز صادر شد و کارآگاهان در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

 عامل اصلی جنایت که دوست خانوادگی متهمان است در بازجویی به شلیک گلوله و قتل مرد 40 ساله اعتراف کرد و به‌گفته سرهنگ حکمت‌الله شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز، با اعترافات متهمان، برای آنها قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد

 

نظر شما