شناسهٔ خبر: 67550184 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پنام‌تاش: تیم ملی واترپلو به صربستان می‌رود/ امکانات لازم مهیا شده است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی واترپلو درباره حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهانی گفت: تیم ملی برای کسب آمادگی بیشتر و برگزاری اردو، مرداد ماه به صربستان اعزام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی واترپلو ایران سال گذشته موفق شد برای اولین بار، نایب قهرمانی آسیا را بدست بیاورد اما در بازی‌های آسیایی به علت کوتاهی زمان اردوهای آماده سازی، نتوانست نتیجه دلخواه را کسب کند. همه کارشناسان اتفاق نظر داشتند که این نتیجه به خاطر شروع دیر هنگام تمرینات ملی‌پوشان بود که از نظر بدنی و روانی نتوانستند به طور کامل آماده شوند.

مسابقات قهرمانی آسیا سال میلادی آینده، حدودا بهمن ماه امسال برگزار می‌شود و تیم ملی برای جبران نتایج، از یک ماه پیش تمرینات خود را آغاز کرده است.

مهدی پنام‌تاش، سرمربی تیم ملی واترپلو در خصوص این اردو اظهار داشت: در سه هفته گذشته آمادگی بچه‌ها بد نبود و اردوی خارجی صربستان را نیز مرداد ماه امسال در نظر گرفتیم تا بتوانیم سطح آن‌ها را بیش از پیش بالا ببریم. بعد از اردوی خارجی نیز یک استراحت کوتاه خواهند داشت و دوباره تمرینات آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تا زمان اعزام به صربستان، تمرینات متوقف نمی‌شود. بهمن ماه مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود که انتخابی قهرمانی جهان نیز است.

سرمربی تیم ملی با اشاره به تعداد نفرات تیم ملی عنوان گفت: چهار بازیکن زیر ۱۸ سال به اردوی تیم ملی دعوت شدند. شاید در اردوی صربستان نیز آنها را به همراه داشته باشیم که در مجموع ۱۸ نفر در این اردو حضور خواهند داشت.

پنام‌تاش: تیم ملی واترپلو به صربستان می‌رود/ امکانات لازم مهیا شده است

وی افزود: ارشیا الماسی در استرالیا لژیونر ماست که به تیم اضافه خواهد شد. سهیل رستمیان نیز در بلژیک بازی می‌کرد که به اردوها اضافه شده و کنار تیم خواهد بود. با تمام این احوال شرایط تیم را باید بعد از اردوی صربستان مورد ارزیابی قرار داد.

پنام‌تاش در مورد شرایط بازیکنان در تمرینات گفت: همه چیز در حد نیاز برای بچه‌ها فراهم شده است؛ خوراک و وسایل بدنسازی را به طور کل تامین کردیم و با یک مربی بدنسازی هم همکاری داریم. از نظر مالی هم با فدراسیون صحبت داشتیم که هزینه ایاب و ذهاب بچه‌ها نیز پرداخت شود تا شرایط اولیه فراهم باشد.

وی تاکید کرد: میلاکوویچ، مربی صربستانی تیم ملی نیز از ابتدای تمرینات در کنار ما بود. قرار یکساله تو با فدراسیون نهایی شده است و می‌توان نتیجه خوبی را با حضور او کسب کرد.

نظر شما