شناسهٔ خبر: 67549866 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

در دیدار سعید جلیلی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟

دکتر سعید جلیلی گفت: حرکت چهارده میلیونی ادامه خواهد یافت و ما سایه به سایه تحولات را دنبال خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش صراط به نقل از  دفاع‌پرس، مراسم «امتداد حماسه حضور» با حضور دکتر سعید جلیلی، وحید جلیلی، محسن منصوری و اعضای ستاد‌های انتخاباتی نامزد جبهه انقلاب، سه‌شنبه شب در مسجد امام صادق علیه السلام واقع در میدان فلسطین برگزار شد. 
 
حاضران در مراسم با شعار‌های «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «ابالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار» و «دورد بر رئیسی، سلام بر جلیلی» به ابراز احساسات پرداختند.
 
در دیدار سعید جلیلی با امام خامنه‌ای چه گذشت؟
 
حرکت چهارده میلیونی ادامه خواهد یافت
 
سعید جلیلی در سخنانی کوتاه با تقدیر و تشکر از زحمات حامیان گفتمان انقلاب اسلامی در زمان رقابت‌های انتخاباتی، گفت: در فضایی که دیگران به دنبال القای یاس و ناامیدی بودند این مجموعه با امیدواری و نشان دادن افق روشن توانست نظر ۱۴ میلیون نفر را به خود جلب کند. این حرکت ۱۴ میلیونی ادامه خواهد یافت. ما می‌خواهیم دین خدا را یاری کنیم و انتخابات بستر مناسبی بود برای شکل گیری این حرکت بزرگ.
 
وی با اشاره به ملاقات خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره محتوای فرمایشات ایشان، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از حرکت تبیینی ما در انتخابات و افزایش شور و شوق مردم ابراز رضایت و تاکید کردند که این کار باید با قدرت ادامه یابد و حتی یک لحظه هم متوقف نشود.
 
سعید جلیلی افزود: پس از انتخابات سال ۹۲ در حضور جمعی شبیه به این جمع گفتم کار ما تازه شروع شده است. اکنون در جمع شما می‌گویم که کار ما خیلی وقت است که شروع شده و با قدرت ادامه پیدا می‌کند.
 
در دیدار سعید جلیلی با امام خامنه‌ای چه گذشت؟
 
عضو شورای عالی امنیت ملی با اعلام این خبر که پس از تشرف به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی با دکتر مسعود پزشکیان نیز دیدار داشته است، اظهار کرد: ما سایه به سایه تحولات را دنبال خواهیم کرد. این وظیفه ماست که به دولت مستقر برای دستیابی به افق روشن مد نظر نایب امام زمان (عج) کمک کنیم. اگر دولت در جایی با نقص و غفلت مواجه شود ما وظیفه خود می‌دانیم که متذکر شویم و اگر خدای نکرده ببینیم که خطایی در حال شکل گرفتن است با تمام قدرت سعی می‌کنیم آن را اصلاح کنیم.
 
وی درباره نحوه ادامه فعالیت دولت در سایه، خاطرنشان کرد: دولت در سایه یک گفتمان دینی بر مبنای امر به معروف و نهی از منکر است و ما این کار را هم در دولت رقیب‌مان و هم در دولت رفیق‌مان انجام دادیم. 
 
سعید جلیلی در پایان تاکید کرد که ارتباطش را با فعالان ستادهایش به صورت منظم‌تر، برنامه‌ریزی شده و تنگاتنگ دنبال خواهد کرد.
 
در دیدار سعید جلیلی با امام خامنه‌ای چه گذشت؟
 
محسن منصوری: منتظر رئیس‌جمهور ۳۰ میلیونی هستیم
 
در این مراسم محسن منصوری با بیان این‌که در ستاد‌های سعید جلیلی اصل بر افزایش مشارکت بود، گفت: برای ما مهم است که چه کسی رئیس‌جمهور شود، اما مهم‌تر این است که رئیس‌جمهور در دوره‌های آینده با عدد بالاتری انتخاب شود و امیدواریم یک روز شاهد انتخاب رئیس‌جمهور ۳۰ میلیونی باشیم.
 
وی با بیان این‌که در این انتخابات سرمایه‌های زیادی بدست آوردیم، اظهار کرد: ۱۴ میلیون انسان به گفتمان انقلاب اسلامی رای دادند و البته این به این معنی نیست که آن ۱۶ میلیون انقلابی نیستند. در این شرایط، ما نباید دچار یاس شویم. این شروع ماموریت جدید و آغاز حرکت ماست و باید بلافاصله یا علی (ع) بگوییم. 
 
معاون اجرایی دولت سیزدهم با بیان اینکه در این انتخابات یاد گرفتیم به یکدیگر کمک کنیم و از هزینه دادن نترسیم، خاطرنشان کرد: در این انتخابات جمع بندی خواص روی فرد دیگری بود، اما ما یاد گرفتیم که بیش از خواص باید به توده‌ها اعتماد کنیم.
 
در دیدار سعید جلیلی با امام خامنه‌ای چه گذشت؟
 
محسن منصوری با تشبیه فضای انتخابات سال ۱۴۰۳ با حال و هوای منتهی به حادثه سوم تیر در سال ۱۳۸۴، افزود: اخلاص و سلامت این جمع تداعی کننده جمعی است که در سال ۱۳۸۴ دور هم جمع شدند. ما در این انتخابات توفیق داشتیم که بعد از ۱۹ سال دوباره دور هم جمع شویم.
 
وی با بیان اینکه باید از این حرکت ۱۴ میلیونی یک حرکت بزرگ‌تر بسازیم، اظهار کرد: امروز تکلیف ما این است که اصول و ارزش‌ها و مبانی را سر دست بگیریم تا دولت‌ها خودشان را مکلف به انجام وظیفه در این چارچوب ببینند.
 
معاون اجرایی دولت سیزدهم، اضافه کرد: کسانی که از متن انقلاب هستند، پای دکتر جلیلی ایستاده‌اند. آقای جلیلی حاضر نشد برای بدست آوردن رای از نظام هزینه کند. سعید جلیلی به رغم داشتن اصالت ترکی و کردی از مسائل قومیتی مایه نگذاشت و در طول انتخابات از پرواز اختصاصی و پاویون استفاده نکرد. 
محسن منصوری با بیان اینکه سعید جلیلی به عنوان فرمانده محور در میدان باقی خواهد ماند و میدان‌داری خواهد کرد، گفت: ما برای انتخابات تدارکی نکرده بودیم و لشگر رسانه‌ای نداشتیم. متاسفانه تا بوده بچه‌های حزب‌اللهی در حوزه رسانه زمین‌گیر بودند. با این حال ظرف ۴۸ ساعت گذشته آقای جلیلی بدون یک ریال هزینه ترند توییتر بود و علت آن هم جریان جوان حزب‌اللهی است.
 
در دیدار سعید جلیلی با امام خامنه‌ای چه گذشت؟
 
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر جلیلی با بیان اینکه نباید ذره‌ای یاس و ناامیدی در این جمع شکل بگیرد، افزود: ناامیدی مساوی با مرگ جریان انقلاب است. ما فارغ از نتیجه به تکلیف عمل می‌کنیم و امروز تکالیف سنگین‌تری داریم.
 
وی کسانی که در انتخابات شرکت نکردند را سرمایه کشور خواند و گفت: در سال ۱۳۸۸ با وجود ۱۱ میلیون اختلاف رای عده‌ای اعلام تقلب کردند، اما ما جرزنی نمی‌کنیم و به ارکان کشور اعتماد داریم و معتقدیم که با این جمع ۱۴ میلیونی می‌توان کار‌های بزرگی انجام داد.
 
در دیدار سعید جلیلی با امام خامنه‌ای چه گذشت؟
 
 
 

نظر شما