شناسهٔ خبر: 67549109 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عالمیان: توقعات را از المپین‌های تنیس روی میز بالا نبرید

ملی‌پوش پینگ پنگ ایران گفت: اصلا منطقی نیست که توقع مردم را از المپین‌های تنیس روی میز بالا ببریم. ملی‌پوش پینگ پنگ ایران گفت: اصلا منطقی نیست که توقع مردم را از المپین‌های تنیس روی میز بالا ببریم.

صاحب‌خبر -

نیما عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره مراسم اختتامیه لیگ برتر و تجلیل از المپین‌ها اظهار داشت: خداراشکر تیم پتروشیمی بندر امام قهرمان شد و مراسم خوبی هم بود. تیم ما شایسته قهرمانی بود و این اختتامیه هم برای سی و دومین دوره لیگ برتر بسیار بجا و خوب برگزار شد.

وی افزود: بزودی المپیک شروع می‌شود و یک اردوی ۲۰ روزه در توسکا داریم که قبل المپیک می‌رویم تا برای بازی‌های پاریس بهترین آمادگی را داشته باشیم و دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

ملی‌پوش تنیس روی میز تصریح کرد: به نظر من نباید انتظار از ما بالا برود، چون همین که سهمیه گرفتیم کار بزرگی کردیم. باور کنید از اطرافیان ما کسی توقع نداشت سهمیه بگیریم، چون مثلا من برای انتخابی رنک ۳۰ دنیا را شکست دادم که خیلی کار بزرگی است.

عالمیان درخصوص شانس کسب مدال در پاریس گفت: منطقی نیست که توقعات را از المپین‌های تنیس روی میز بالا ببریم. ما برای بهترین عملکرد به المپیک میرویم تا نتایج خوبی کسب کنیم و مطمئن باشید با غیرت ایرانی برای کشورمان میجنگیم، اما فشار روانی برای ما ایجاد نکنید.

وی درخصوص پرچمداری ندا شهسواری در المپیک تصریح کرد: خانم شهسواری سه بار پشت سر هم سهمیه المپیک گرفتند که با توجه به این موضوع و توان فنی بالایی که دارند، پرچمدار شدند که این موضوع برای تنیس روی میز ایران افتخار بزرگی است.

انتها پیام/

نظر شما