شناسهٔ خبر: 67548653 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مُهر تأیید مردم استان مرکزی بر دلبستگی به انقلاب

استاندار مرکزی: مردم استان با حضور پرشور خود مُهر تأیید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب و نظام زدند.

صاحب‌خبر -

مُهر تأیید مردم استان مرکزی بر دلبستگی به انقلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار مرکزی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تجلیل کرد و نوشت: مردم استان مرکزی مُهر تأیید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب و نظام زدند.

متن پیام بدین شرح است: ۱۵ تیرماه بار دیگر مردم انقلابی، مؤمن و ولایتمدار استان مرکزی با حضور پُرشکوه و دندان‌شکن خود در صحنه‌ی آزمون مهمی دیگر، در حماسه‌ی جمهور نقش‌آفرین شدند و مُهر تأیید دیگری بر دلبستگی خویش به انقلاب و نظام زدند.

دیروز، استان امامین انقلاب به مردم بصیر، هوشیار و موقعیت‌شناس و لبیک حماسی آنان به مقام عظمای ولایت بر خود بالید و شکوه وفاداری به میراث گران بهای امام راحل را به نمایش گذاشت.

اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با مسئولیت‌شناسی و امانت‌داری دولت مردمی سیزدهم و حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان در کمال امنیت و سلامت به پایان رسید، ضمن گرامی‌داشت یاد شهید جمهور "آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی" و تبریک به منتخب ملت بزرگ ایران "دکتر مسعود پزشکیان"، امیدوارم با اتکا به منویات مقام معظم رهبری، مسیر خدمت رئیس جمهور شهید با همدلی و هم‌افزایی دنبال و پیشرفت و تعالی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد باشیم.

نظر شما