شناسهٔ خبر: 67548624 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت در انتخابات نشانه وظیفه شناسی مردم

امام جمعه کیش، مشارکت مردم ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را موقعیت شناسی و نشانه‌ای از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری نظام اسلامی دانست.

صاحب‌خبر -

مشارکت در انتخابات نشانه وظیفه شناسی مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در پیامی از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلىٰ أَهلِها

مردم شریف، آگاه، شهیدپرور و ولایت‌مدار جزیره کیش؛ با الطاف الهی، عنایت‌های اهل البیت (ع) و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و مشارکت پرشور و حضور به موقع و هوشمندانه مردم متدین، بصیر و سرافراز ایران اسلامی در انتخابات، حماسه جدیدی خلق شد.

مشارکت باشکوه و پر افتخار مردم وفادار و وظیفه شناس ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، علاوه بر موقعیت شناسی، نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری نظام اسلامی بوده و بابت این حماسه سترگ شکرگذار درگاه پروردگار عالمیان بوده و سجده شکر به‌جای می‌آوریم.

بی‌شک گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت مردان و زنان غیور کشور در انتخابات که با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در لبیک به ندای خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) همراه بود، حماسه‌ای ماندگار و به یادماندنی رقم زد که سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس و ناامید ساخت.

با ادای احترام به ارواح طیبه شهدا بویژه رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، از حضور گسترده و با صلابت مردم بااخلاص، متعهد و انقلابی جزیره کیش و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، نیرو‌های اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، همچنین از صداوسیمای مرکز کیش و سایر رسانه‌ها به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته در زمینه‌سازی حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند قادر متعال سلامتی و سربلندی مقام معظم رهبری، مردم عزیز و نظام اسلامی را مسئلت نموده و برای رئیس جمهور منتخب آرزوی توفیقات الهی در خدمت بی منت به این مردم بصیر و وفادار و پیشرفت و آبادانی کشور و عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارم.

علیرضا بی نیاز

امام جمعه جزیره کیش

۱۴۰۳/۴/۱۶

نظر شما