شناسهٔ خبر: 67548413 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

پیام تبریک آیت الله آملی لاریجانی به رئیس‌ جمهور منتخب

آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان را تبریک گفت.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مسعود پزشکیان

انتخاب جنابعالی را از سوی ملت سرافراز ایران اسلامی به عنوان رئیس جمهور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک و تهنیت می‌گویم.

مشارکت پرشور ملت بزرگوار و همیشه در صحنه ایران عزیز، با دوبار حضور در پای صندوق های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خلق حماسه ای جدید بود. ملت بزرگ ایران ضمن استیفای حق خویش در انتخاب رییس جمهور و عمل به تکلیف شرعی، جلوه های دیگری از مردم‏ سالاری دینی را در منظر جهانیان به نمایش گذاشتند و برعزت نظام جمهوری اسلامی افزودند و دشمنان کشور را ناامید کردند.

باتبریک این موفقیت به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، حضرتعالی و مردم فهیم ایران، امیدوارم جنابعالی با بهره مندی از سوابق ارزنده مدیریتی، اجرایی ،تقنینی و روحیه جهادی با استفاده از همه استعدادها و ظرفیت های فراوان کشور خصوصا جوانان عالم، متدین و پر تلاش و نیز تعامل و همدلی با همه دلسوزان و کارشناسان متعهد، در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور و رفاه اقتصادی و اجتماعی مردم عزیز گام بردارید.

مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز درچارچوب قانون برای تسهیل این مسیر آماده همکاری و مساعدت می باشد و از هیچ کمکی در راه رسیدن به اهداف مقدس جمهوری اسلامی دریغ نخواهد نمود.

دوام سلامتی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

صادق آملی لاریجانی

انتهای پیام/
 

نظر شما