شناسهٔ خبر: 67548386 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تعریف و تمجید بازیگردان Joker: Folie a Deux از بازی لیدی گاگا

صاحب‌خبر -

فرنسین میسلر، بازیگردان فیلم مورد انتظار Joker: Folie a Deux، در مصاحبه‌ای به تمجید از نقش‌آفرینی لیدی گاگا در نقش هارلی کویین پرداخته است.

میسلر در اینباره می‌گوید:

او واقعاً در این اثر خوب ظاهر شده است. نقش‌آفرینی او برق را از سر شما می‌پراند! من وی را پیشنهاد نکردم. این ایده‌ی من نبود. کل این موضوع ایده‌ی تاد فیلیپس بود؛ اما بگذارید به شما بگوید او واقعاً خوب است و همه را سورپرایز می‌کند. من بازی او را دیدم و واقعاً شوکه شدم.

منظورم این است که همه ما از توانایی‌های او در آثاری مثل A Star Is Born با خبر بودیم؛ اما من با خودم فکر می‌کردم که این اثر به نوعی در زیر چتر مهارت‌های وی تعریف می‌شد و این تا حدی طبیعی بود که وی بتواند نقش یک خواننده را خیلی واقعی و خوب بازی کند. واکین در این فیلم خارق‌العاده ظاهر شده است و این مسئله که گاگا توانسته است تا پا به پای واکین پیش بیاید و یک نقش‌آفرینی واقعی را از خود ارائه کند؛ نشان می‌دهد که کار وی واقعاً خوب است.

فیلم Joker: Folie a Deux (جوکر: جنون مشترک)، دنباله‌ای بر فیلم مشهور Joker است و وقایع آن پس از وقایع فیلم Joker و در تیمارستان آرکهام و در زمانی اتفاق می‌افتد که آرتور فلک بخاطر قتل موری در این بیمارستان بستری شده است.

او در آنجا هارلی کویینزل را ملاقات می‌کند و آن‌ها عاشق یکدیگر می‌شوند و شروع به دیدن توهم‌های مشترکی می‌کنند. با این حال هواداران فلک سعی می‌کنند تا او را از بیمارستان روانی آرکهام آزاد کنند و این اتفاق باری دیگر آشوب را در شهر شعله‌ور می‌کند.

فیلم Joker: Folie a Deux به کارگردانی تاد فیلیپس و بر اساس فیلمنامه‌ای از تاد فیلیپس و اسکات سیلور توسعه یافته است. از بازیگران این اثر می‌توان به واکین فینیکس، لیدی گاگا و زازی بیتس اشاره کرد.

فیلم Joker: Folie a Deux در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع:comicbook

هیربدꕥ A.Off ʟᴜғғʏ Kratos عارف 𝕊ꪖꪑ 𝐿ꪖᴋꫀ WalleR MaN ملوان زبل Haj kratos(در انتظار ریمیک سه گانه قدیمی) S Ghost of Sparta ویتو اسکارلتا v-alkaline

نظر شما