شناسهٔ خبر: 67548358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نیزاری: سهم بانوان مدرسه ساز در تعهدات ۱۲ همتی خیرین ۲۵ درصد است

مشاور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در امور بانوان خیر مدرسه ساز گفت: تعهدات خیرین در سال گذشته حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان بوده است، بانوان خیر ۲۵ درصد از این تعهدات را متعهد شدند. مشاور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در امور بانوان خیر مدرسه ساز گفت: تعهدات خیرین در سال گذشته حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان بوده است، بانوان خیر ۲۵ درصد از این تعهدات را متعهد شدند.

صاحب‌خبر -

خدیجه نیزاری مشاور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در امور بانوان خیر مدرسه سازدر گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، اظهار کرد: امسال حدوداً روزی ۸ پروژه از سوی سازمان نوسازی مدارس کشوربه آموزش و پرورش تحویل داده شده و در واقع طبق برآورد‌ها، ۵۷ درصد از این پروژه‌ها با کمک و مشارکت خیرین ساخته شده است.  

وی ادامه داد: تعهدات خیرین در سال گذشته حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان بوده است، بانوان خیر ۲۵ درصداز این تعهدات را متعهد شدند.

نیزاری با بیان اینکه اولین معلم هر زن و مرد یک خانم است که این خانم‌ها مشوق اعم خواهر، همسر و مادر هستند، عنوان کرد: این تاثیر دارد که خانواده چگونه پسری را تربیت می‌کند، جامعه باید این نکته را درنظر بگیرد.  

مشاور امورزنان در سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه مردان نبض اقتصادی را در دست دارند، بیان کرد: زنان خیر هم مدرسه سازی می‌کنند و هم می‌توانند خیرمدرسه ساز تربیت کنند.

نیزاری درباره چالش پیشروی زنان خیر مدرسه ساز عنوان کرد: چالش زنان مدرسه ساز دیده نشدن آن‌هاست، باید کار و رفتار خیر بانوان دیده شود و این دیده شدن برای جامعه مفید است، همچنین بانوان تشویق می‌شوند. بانوان در این عرصه را باید نشان داد نه اینکه بر روی آنها خط بکشیم و پاک کنیم. این درد من است که این بانوان خیر عظمت خاموش هستند.  

انتهای پیام/ 

نظر شما