شناسهٔ خبر: 67548242 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم

تهران- ایرنا- شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی از وقوع درگیری بین پلیس این رژیم و تظاهرات کنندگان صهیونیست در تل آویو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه شب ایرنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که در تل آویو درگیری‌هایی بین پلیس و تظاهرات کنندگانی که خواستار انجام معامله با حماس بر سر مبادله اسیران بودند، روی داد.

بر اساس گزارش این شبکه صهیونیستی، پلیس رژیم اسرائیل برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان از خودروهای آب پاش استفاده کرده است.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که ۲ نفر از شرکت کنندگان در تظاهرات اعتراضی شنبه شب در تل آویو را دستگیر کرده است.

پیشتر شبکه الجزیره قطر شنبه شب گزارش داد که هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات اعتراضی زده‌اند.

بر اساس این گزارش، همچنین حدود ۲ هزار صهیونیست در اطراف محل اقامت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «قیساریا» دست به تظاهرات اعتراضی زدند.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی «یائیر لاپید» رئیس مخالفان کابینه کنونی این رژیم نیز در تظاهرات اعتراضی تل‌آویو شرکت کرده است.

صهیونیست‌های معترض در این تظاهرات‌های اعتراضی خواهان برکناری نتانیاهو از نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام و امضای فوری توافق مبادله اسیران بین رژیم صهیونیستی و حماس شدند.

پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما