شناسهٔ خبر: 67547804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

رئیس‌جمهوری منتخب، طرفدار فوتبال است

پزشکیان شماره 10می‌پوشد

تصاویر منتشرشده از مسعود پزشکیان در زمین فوتسال نشان می‌دهد که رئیس‌جمهوری منتخب مردم، علاقه وافری به ورزش دارد

صاحب‌خبر -

شهروند| چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم برگزار شد و در نهایت مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا، به‌عنوان رئیس‌جمهوری منتخب مردم، برای چهار سال آتی در رأس دولت قرار خواهد گرفت. درحالی‌که از روز گذشته و بعد از اعلام آرای نهایی انتخابات، تیتر اول اکثر رسانه‌ها به این موضوع اختصاص پیدا کرده است؛ انتشار چند عکس از پزشکیان این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد که حتی در صفحه ورزشی روزنامه هم به حضور ایشان در دولت بپردازیم. عکس‌هایی در سالن فوتسال که پزشکیان با پیراهن شماره 10به مانند یک فوتسالیست حرفه‌ای در زمین حضور دارد.
تصاویری که در ادامه این گزارش مشاهده می‌کنید، مربوط به دی‌ماه سال 97و یک سال قبل از شیوع ویروس کروناست که مسعود پزشکیان در سالن دانشگاه تبریز، بازی دوستانه فوتسال انجام می‌دهد و با کتانی حرفه‌ای مرکوریال نایکی بازی می‌کند. رئیس‌جمهوری جدید ایران در آن زمان، جزء تیم فوتسال مجلس شورای اسلامی بود که مقابل تیم دانشگاه تبریز قرار گرفتند و یک رقابت سالنی جذاب را برگزار کردند و انتشار تصاویر آن پس از پنج سال‌ونیم جالب توجه است. نکته قابل ذکر این است که پزشکیان طی این سال‌ها پیراهن شماره 10تیم نمایندگان مجلس را به تن می‌کرده و علاقه‌مندان به فوتبال، به خوبی می‌دانند که شماره 10معمولا به کلیدی‌ترین بازیکن تیم تعلق دارد. ضمن اینکه به جز تصاویر منتشرشده از پزشکیان در سالن فوتسال، دیگر تصویر رئیس‌جمهوری منتخب مردم در کنار امیر قلعه‌نویی که سرمربی فعلی تیم ملی است، قابل توجه است.
حالا در آستانه المپیک پاریس و درحالی‌که طی ماه‌ها و سال‌های آتی، مسابقات بسیار مهمی پیش روی ورزش ایران است، این آشنایی ویژه پزشکیان با ورزش می‌تواند کمک شایانی به ورزش ایران کند. برای این مهم ابتدا باید منتظر تصمیم رئیس‌جمهوری درخصوص انتخاب وزرا بمانیم و سپس احتمالا شاهد تغییرات عمده در ورزش ایران هم خواهیم بود. در هر صورت تصاویر منتشرشده از پزشکیان موجب امیدواری جامعه ورزش به آینده پیش رو شده و همه منتظرند تا به جز مسائل اقتصادی که اصلی‌ترین دغدغه این روزهای مردم است؛ تأثیر ویژه او را در ورزش هم ببینند.

نظر شما