شناسهٔ خبر: 67547313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در بهشهر اردو زد

ساری- ایرنا- نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برای رقابت‌های جهانی اردن با حضور ۲۰ آزادکار از ۶ استان مازندران، گیلان، تهران، همدان، قم و البرز در بهشهر آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران که هفته گذشته در اردن قهرمان آسیا شد، پس از بازگشت به ایران به منظور آمادگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان اردوهای آماده‌سازی را زیر نظر بهنام احسان‌پور سرمربی مازندرانی‌ آغاز کرد که نخستین مرحله این اردوها از امروز -شنبه – در بهشهر آغاز شده است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در حاشیه برگزاری تمرینات روز نخست این اردوی آماده‌سازی به خبرنگار ایرنا گفت: این اردوی ۹ روزه که از امروز آغاز شده تا ۲۴ تیر در بهشهر ادامه دارد، نخستین اردوی ما برای مسابقات جهانی اردن است که از ۲ تا چهارم شهریور امسال در پایتخت این کشور برگزار می‌شود.

بهنام احسان‌پور افزود: کشتی‌گیران ایران هفته گذشته در مسابقات آسیایی موفق شدند با تصاحب پنج طلا و ۲ برنز از ۱۰ وزن و کسب ۱۸۳ امتیاز قهرمان آسیا شوند و در تلاش هستند تا با افزایش آمادگی مدال‌های کسب نشده در مسابقات قهرمانی آسیا را در مسابقات جهانی اردن جبران کنند.

وی درباره برنامه‌ریزی برای اردوهای آمادگی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان خاطرنشان کرد: تا زمان اعزام تیم به مسابقات جهانی اردن قرار است، چهار اردوی آماده‌سازی برگزار شود که این نخستین اردوی تیم است و اردوهای سوم و چهارم در تهران برگزار می‌شود، برای انتخاب مکان اردوی سوم نیز در حال برنامه‌ریزی و رایزنی هستیم.

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در بهشهر اردو زد

سرمربی مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از حضور هشت آزادکار نوجوان مازندرانی در این اردوی آماده‌سازی تیم ملی خبر داد و گفت: برای این اردو ۲۰ کشتی‌گیر را دعوت شده که هشت نفرشان اهل مازندران هستند.

احسان‌پور افزود: معمولا سعی می‌شود در شهرستان‌ها تعداد کمتری را دعوت کنیم تا آزادکارانی از شهرستان میزبان هم در اردوها شرکت کنند و از حضور مربیان و کشتی‌گیران تیم ملی استفاده کنند، در این اردو علاوه بر ۲۰ آزادکار دعوت شده به اردوی تیم ملی، ۱۶ کشتی‌گیر و یک مربی از بهشهر حضور دارند.

وی درباره کادر فنی تیم ملی نیز گفت: ایمان ملکی از تهران، مهران نصیری از مازندران، سیدرضا سیدعزیزی از تهران و اکبرصفرپور از مازندران مربیان تیم ملی هستند که یک مربی دیگر هم به این جمع اضافه خواهد شد، مربی بومی که از شهرستان به این اردو دعوت شده نیز باقر یخکشی است که در این اردو به ما کمک می‌کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان افزود: در این اردو بیشتر ریکاوری و رفع اشکال فنی انجام می‌شود و در کار بدنی ورود نمی‌کنیم، تلاش می شود تا اشکالات دیده شده در مسابقات آسیایی را مرور و برطرف کنیم، پس از این اردو فشار تمرینات برای مسابقات جهانی بیشتر می‌شود.

به گزارش ایرنا، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

۴۵ کیلوگرم: امیرعباس رمضانی و متین خندان(مازندران)

۴۸ کیلوگرم: امیرعباس علیزاده و امیرحسین شعبان پور(مازندران)

۵۱ کیلوگرم: سام ارشد(تهران)، بنیامین امیدی(گیلان)

۵۵ کیلوگرم: آرین مهرعلیزاده(تهران)، محمدحسین شعبانلو(همدان)

۶۰ کیلوگرم: اهورا خاطری(مازندران)، سام سیار(تهران)

۶۵ کیلوگرم: یاسین طیبی(مازندران)، سینا شعبان‌نژاد(البرز)

۷۱ کیلوگرم: ابوالفضل شمسی‌پور(تهران)، صالح محمدی(قم)

۸۰ کیلوگرم: رضا افشار(مازندران)، ماهان الماسی(تهران)

۹۲ کیلوگرم: امیررضا علیپور(خراسان رضوی)، کاویان تواهی(گیلان)

۱۱۰ کیلوگرم: امیرحسین نقدعلی‌پور(تهران)، محمد فیروزجاهی(مازندران)

نظر شما