شناسهٔ خبر: 67547261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شریعتمداری در پیام تبریک به پزشکیان:

دولت شنیدن صداهای خاموش آبادانی را به ارمغان می‌آورد

شریعتمداری در پیام تبریک به پزشکیان: وزیر اسبق کار: ایمان دارم دولت پزشکیان که دولت شنیدن صداهای خاموش، دولت مدارا و مروت، دولت شایستگان و دانایان با حضور متخصصان شایسته مرکب از زنان و مردان از اقوام و فرهنگ های مختلف خواهد بود، آبادانی را برای ایران و رفاه را برای ایرانیان به ارمغان می آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دولت دوازدهم در پیامی ضمن تبریک پیروزی به رییس‌جمهور منتخب نوشت: ایمان دارم دولت پزشکیان دولت شنیدن صداهای خاموش، دولت مدارا و مروت، دولت شایستگان و دانایان با حضور متخصصان شایسته مرکب از زنان و مردان از اقوام و فرهنگ های مختلف خواهد بود.

متن این پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم‌

"ملتی که امید‌ و رویا دارد پیروز است"

درود بیکران به ملت شریف ایران

دوران همدلی برای ایران فرا رسید؛ صحنه زیبا، امید آفرین و پرنشاطی که در دو مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای ایران توسط ایرانیان آفریده شد، یک حماسه پرشکوه و تاریخ ساز بود.

در این ایام بار دیگر همه جهانیان، دوست و دشمن دیدند که آحاد مردم این سرزمین در روزهای سخت، تیز بین، منسجم، مبتکر و هوشمند از منافع ملی، هویت ملی، غرور ملی و عزت این سرزمین پاسداری می کنند. 

امروز، روز همدلی همه ایرانیان برای ایران است. در این انتخابات همه پیروز بودند و همه پیروز بودیم. آنها که مشارکت نکردند و یا نیامدن را فریاد زدند، آنها که آمدند و مشارکت داشتند و به رئیس جمهور منتخب رای دادند و آنها که به سایر نامزدها رای دادند، همه ما برای تحقق رویای ایرانی آباد و شاد عمل کردیم و همه پیروزیم؛ هم ایران هم مردم ایران هم جمهوری اسلامی ایران پیروز شدند و این می تواند سرآغاز دورانی باشکوه برای این سرزمین باشد.

به رئیس جمهور عزیز و محبوب مردم ایران برادر عزیزم دکتر مسعود پزشکیان مرد صداقت و شرافت، مرد عدالت و دیانت که توفیق کسب رای اعتماد ایرانیان و خدمتگزاری به این مردم عزیز را پیدا کرد، صمیمانه تبریک می گویم.

ایمان دارم دولت او که دولت شنیدن صداهای خاموش، دولت مدارا و مروت، دولت شایستگان و دانایان با حضور متخصصان شایسته مرکب از زنان و مردان از اقوام و فرهنگ های مختلف خواهد بود، آبادانی را برای ایران و رفاه را برای ایرانیان به ارمغان می آورد.

در پایان با گرامی داشت یاد دوست قدیمی و عزیزم شهید رئیسی، این پیروزی شکوهمند را به مردم عزیز و خدمت رهبر معظم انقلاب که تدابیر حکیمانه و داهیانه ایشان زمینه ساز خلق این حماسه پرشکوه بود تبریک می گویم.

محمد شریعتمداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما