شناسهٔ خبر: 67546728 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

پیام تبریک مدیرعامل خبرگزاری سلامت به رئیس جمهور منتخب

مدیرعامل خبرگزاری سلامت با انتشار پیامی حضور شکوهمند و سرنوشت ساز ملت شریف ایران اسلامی در صحنه چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب با درایت دکتر مسعود پزشکیان، از اعضای خانواده شریف و معزز نظام سلامت کشور به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت متن پیام دکتر سید علی ریاض به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم  

 

حضور پرشور و سرونوشت ساز ملت شریف ایران در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر جان تازه‌ای به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی دمید. امت حسینی ایران اسلامی در آستانه ماه محرم، ایمان محکم، وحدت، انسجام مومنانه، ظرفیت عظیم تمدنی و عزم راسخ خود را در بیعت با ولایت و حرکت به سوی آرمان‌های سید الشهدا به زیبایی به تصویر کشید و زمینه لازم برای توسعه و پیشرفت کشور، منافع ملی و آینده پر تلاش و امیدوارانه خود را فراهم نمود. 

اینجانب این حماسه بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران تبریک عرض می‌کنم و از خداوند می‌خواهم ایران اسلامی را از گزند بدخواهان و دشمنان حفظ نماید. 

  

اما اکنون که برگی دیگر از تاریخ پر افتخار کشور عزیزمان در حال رقم خوردن است، لازم می‌دانم به منتخب محترم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همکار و دوست ارجمند جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که از شخصیت‌های برجسته نظام سلامت کشور بوده تبریک و تهنیت عرض نمایم. 

 

بی‌شک تجارب ارزشمند رئیس‌جمهوری منتخب در حوزه سلامت، پشتوانه‌ای قوی برای تحقق و اعتلای اهداف متعالی نظام سلامت کشور است. امید است که دولت چهاردهم با درایت، هوشمندی و اشرافیت به مسائل حوزه سلامت دکتر پزشکیان و البته با همدلی، ‌وفاق و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های کارشناسی و تخصصی جامعه سلامت که همواره در راه پیشرفت ایران پیشگام بوده‌اند، گام بلندی در حل مشکلات نظام سلامت کشور برداشته و زمینه شکل‌گیری دوره نوینی از خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران اسلامی را در این حوزه فراهم سازد. 

 

اینجانب بر خود لازم می دانم از تمامی دست اندرکاران امر انتخابات که تمام تلاش خود برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و پر شور را به کار گرفته اند، صمیمانه قدردانی نمایم.

در پایان با تقدیر از حضور موثر و کارآمد همکاران خوبم در تمامی رسانه های جمعی که در این ایام بی دریغ برای نمایش این حماسه ارزشمند تلاش کرده اند، قدردانی نموده و اعلام می دارم که خبرگزاری سلامت (طبنا) به عنوان اولین و تنها خبرگزاری تخصصی‌ در حوزه سلامت کشور، آماده هرگونه همکاری لازم برای تنویر افکار عمومی و همچنین پوشش و انعکاس‌ برنامه‌ها و دستاوردهای آتی دولت چهاردهم در حوزه سلامت است.

با احترام- دکتر سید علی ریاض

مدیرعامل خبرگزاری سلامت

۱۶ تیرماه ۱۴۰۳

نظر شما