شناسهٔ خبر: 67546664 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تبریک معاون ورزشی خاتمی به رییس جمهور فوتبالی ایران

محسن مهرعلیزاده، رییس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای انتخاب مسعود پزشکیان را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محسن مهرعلیزاده رییس سازمان تربیت بدنی در دولت خاتمی و رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای با ارسال پیامی، انتخاب مسعود پزشکیان را به عنوان رییس جمهور ایران تبریک گفت.

جالب اینجاست که پزشکیان هم به شدت ورزشی و فوتبالی است.
در متن پیام مهرعلیزاده به پزشکیان آمده است؛

برادر ارجمندم، دکتر مسعود پزشکیان

منتخب گرانقدر چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری

کسب افتخار پیروزی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که بی‌تردید برخورداری از عنایات الهی به ملت بزرگ و میهن عزیزمان را در بر داشت به حضور جنابعالی و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنم.

اعتماد مردم همیشه سر افراز سرزمینمان ایران که در شرایط حساس کنونی با شما همراه شد، امیدی دوچندان و حرکتی نو برای فرزندانمان در آینده سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشورمان رقم زد که از این بابت پیروزی شما در صحنه‌های برنامه ریزی و اجرا در آینده را از درگاه ایزد منان خواستارم.

این پیروزی بزرگ که نشانه انتخاب صحیح و هوشمندانه ی تک تک آن‌هایی که دل در گرو این آب و خاک دارند است، بیانگر اعتماد مردم به راستگوئی، امانتداری، شجاعت، روحیه حق گوئی، حق طلبی، صداقت، زیست ساده و بی آلایش و در عین حال متخصصانه شما دارد که در رفتار و گفتارتان بر همگان آشکار است و بی تردید امانتی ارزشمند و گران بها محسوب می‌شود. از خداوند بزرگ برای شما و مجموعه همکاران تان توفیق روزافزون خدمت و سلامتی خواسته و برای مردم سرافراز کشورمان روزهای روشن و افتخارات بیش از پیش در تمام عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی را خواهانم.

251 251

نظر شما