شناسهٔ خبر: 67546650 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تبریک رئیس مجلس خبرگان به دکتر پزشکیان

آیت الله «موحدی کرمانی» رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، انتخاب دکتر پزشکیان به ریاست جمهوری اسلامی ایران را به ایشان و مردم سربلند ایران تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس،آیت الله «موحدی کرمانی» رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی انتخاب دکتر پزشکیان به ریاست جمهوری اسلامی ایران را به ایشان و مردم سربلند ایران تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

حضور محترم رئیس جمهور منتخب
جناب آقای دکتر پزشکیان دامت توفیقاته

سلام علیکم
حمد و سپاس به درگاه پروردگار متعال که ملت آگاه و عزیز ما در یکى دیگر از زیباترین و پرشورترین صحنه‌های انقلاب اسلامی، سرافراز بیرون آمد و درود به امّت رشید و هوشیار ایران که با حضور یکپارچه و نیرومند خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى اسلامى در دو مرحله، یکى از با شکوه‏‌ترین جلوه هاى تعهّد دینى و عزم ملى خود را به نمایش گذارد و اراده‏ پولادین خود را در پاسدارى از نظام جمهورى اسلامى به اثبات رساند.

اینجانب انتخاب جنابعالى به مسئولیت خطیر ریاست جمهورى اسلامی ایران را تبریک گفته و از ملت قدرشناس و بزرگوار ایران که با حضور پرشور خود در انتخابات، مایه سربلندى و عظمت نظام مقدس جمهورى اسلامى در دنیا شدند، تشکر و قدردانى میکنم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالى در نیل به اهداف عالیه اسلام و اجراى احکام نورانى قرآن کریم، ادامه راه امام راحل «قدس ‏سره ‏الشریف»، عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و رسیدگى جدى به مشکلات واقعى مردم بویژه نسل جوان را مسألت می‌نمایم.

محمدعلی موحدی کرمانی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما