شناسهٔ خبر: 67546415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم پاسداشت پیروزی دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری در اهواز

مراسم پاسداشت حضور سبزمردم و پیروزی دکتر پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اهواز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این مراسم که در تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، رئیس ستاد انتخابات دکتر پزشکیان در خوزستان گفت: از همه کسانی که در انتخابات با هر سلیقه‌ای شرکت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.    در آستانه ماه محرم از خداوند می‌خواهیم که در مسیر سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) حرکت کنیم.

صفایی مقدم افزود: انتخابات با تمام فراز و فرودهایش به این مرحله رسید و امروز در خدمت همه عزیزانی هستیم که زحمات آن‌ها نتیجه داد، گروه‌ها  و اقوام مختلف تلاش کردند و همه این تلاش‌ها در بستر وحدت برای ایران به وقوع پیوست. انشالله این مسیر دم به دم تقویت شود.  همه شما می‌دانید ایران ما دچار آسیب‌ها و جراحات زیادی است و گاهی از بهبود شرایط این کشور و تمدنی که به قرن‌ها می‌کشد نا امید می‌شدیم، اما این انتخابات ثابت کرد که نا امیدی جایی در سرنوشت کشور ندارد و حضور و تلاش شما باعث انتخاب رئیس جمهوری شد که انسانی اخلاقی است.

وی اظهار کرد: سلامت نفس او را همه دیدند و دانش او را در تاکیدش بر کار کارشناسی تایید کردند. تا زمانی که در این مملکت نخبگان  جایی ندارند مشکلات حل نمی‌شوند و  حضور نخبگان موضوعی است  که دکتر پزشکیان بر آن تاکید دارند و امیدوارم زمینه آن در جامعه ما حاکم شود.

رئیس ستاد انتخابات دکتر پزشکیان در خوزستان تاکید کرد: خوزستان استانی است که بدترین شرایط را در بین همه استان‌ها دارد و حز با کار کارشناسی و علمی مشکلات استان حل نمی‌شود. دکتر پزشکیان اعلام کرده است که نخستین استانی که به مشکلات آن توجه و رسیدگی می‌کنم خوزستان می‌باشد،   چون اگر خوزستان درست شود همه کشور آباد می‌شود. خوزستان واقعا قلب کشور است. استان  ما قبل از انقلاب بیشترین مهاجر را می‌پذیرفت، در هر زمینه‌ای استان حرف اول را می‌زد، اما با کمال تاسف در همین کشور استان اول در مهاجرت نخبگان است و این موضوع مهمی می‌باشد.

صفایی مقدم عنوان کرد: این شرایط استان ما با این همه ظرفیت است و ما باید داده‌ای علمی و کارشناسی را در اختیار کسی قرار دهیم که به فکر خوزستان است همه ایرانیان و خوزستانی‌ها باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنند. خوزستان در شرایط فعلی می‌تواند بستر همکاری همه گروه‌های سیاسی باشد. اصلاح طلب، اصول گرا،  میانه رو، حتی افراد مستقل و  کارشناسان  می‌توانند کمک کنند. امروز آقای پزشکیان رئیس جمهور منتخب ملت ایران است و  امروز دستش را برای همه گروه‌های کارشناسی دراز می‌کند  و با استفاده از تجربیات کارشناسی وضع مردم در کشور و استان تغییر خواهد کرد.

 

 

<div id="video-display-embed-code_11293506"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4277518/11293506?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما