شناسهٔ خبر: 67546408 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پزشکیان: وعده دروغ ندادم

رئیس جمهور منتخب ایران با بیان اینکه در طول انتخابات وعده دروغ ندادم گفت: یکی از علل واقعه عاشورا وعده دروغ عده‌ای بود که امام حسین (ع) را به سوی خود خواندند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان -  مسعود پزشکیان عصر امروز، شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ ساعاتی پس از اعلام نتایج نهایی انتخابات با حضور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در جمع فعالین ستادی و هوادارانش اظهار کرد: من از شما تشکر می‌کنم و شرمنده شما هستم، در این انتخابات وعده دروغ ندادم. حرفی که نتوانم محقق کنم را ندادم. عمری است که وعده می‌دهیم عمل نمی‌کنیم.

رئیس جمهور دولت چهاردهم با اشاره به واقعه عاشورا افزود: یکی از علل واقعه عاشورا وعده‌های دورغین جمعی بود که امام حسین (ع) را به سوی خود خواندند، اما به وعده خود عمل نکردند. 

وی با تاکید بر پیروزی مردم در انتخابات  تصریح کرد: این فرصتی است که دلمردگی مردم جامعه درمان شود. 

پزشکیان سپس به قرائت بیانیه‌ای پرداخت و گفت: ما به قول امام راحل همه فرزندان یک کشور هستیم. من به همه آن‌ها که در این انتخابات نیامدند هم احترام می‌گذارم.

نهمین رئیس جمهور منتخب ایران گفت: من همین جا در مرقد امام خمینی (ره) با امام شهیدان میثاق می‌بندم که تا پای جان پای وعده‌هایمان بمانیم. ما خاک پای ملت ایران هستیم. ما نوکر مردم ایران هستیم.

پزشکیان در خاتمه اظهاراتش بیان کرد: من برای جناح رقیب، منتقدانم و آقای دکتر جلیلی احترام بسیاری قائلم و امیدوارم نمایندگان مجلس در مسیر سخت پیش رو یاریگر من باشند.

انتهای پیام/

نظر شما