شناسهٔ خبر: 67546396 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

زیدآبادی: تسلیم نفرت نشوید زیدآبادی: تسلیم نفرت نشوید

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: برخی نیرو‌های رده پایین "جبهۀ انقلاب" چنان از شکست کاندیدای‌شان در انتخابات دچار خشم و نفرت و نومیدی شده‌اند که پنداری دنیا به آخر رسیده است. بدبختانه از سخنان بعضی از آن‌ها چنین دریافت می‌شود که منتظر شکست و در گِل فرو رفتن دولت آقای پزشکیان

صاحب‌خبر -

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: برخی نیرو‌های رده پایین "جبهۀ انقلاب" چنان از شکست کاندیدای‌شان در انتخابات دچار خشم و نفرت و نومیدی شده‌اند که پنداری دنیا به آخر رسیده است.

بدبختانه از سخنان بعضی از آن‌ها چنین دریافت می‌شود که منتظر شکست و در گِل فرو رفتن دولت آقای پزشکیان هستند تا بلکه بار دیگر دنیا به آن‌ها رو کند!

این طرزفکر و عمل، معنایی جز انحطاط و بی‌اعتنایی نسبت به منافع و بقای ایران ندارد حال پشت هر اسم و ادعای دینی و انقلابی که می‌خواهد خود را پنهان کند.

بدون تردید آن‌ها از قدرت و نفوذ لازم برای به بن‌بست کشاندن دولت و شکست و ناکامی آن کم و بیش برخوردارند، اما در صورت شکست دولت پزشکیان در بهبود چشمگیر شرایط اقتصادی و ایجاد رضایت اکثریت مردم در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، دیگر کشور به این راحتی‌ها کمر راست نخواهد کرد. پس به جای خودمحوری و خودبینی و خودخواهی و خودحق‌پنداری‌های متعصبانه و خام‌طبعانه، بهتر است به دولت کمک کنند تا کشور از این عقبۀ خطرناک به سلامت عبور کند وگرنه بروز مصائب و فجایع، بیش از همه دامن خودشان را خواهد گرفت.

منبع: fararu-751813

نظر شما