شناسهٔ خبر: 67546046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه کاشان در پیامی انتخاب پزشکیان به ریاست جمهوری را تبریک گفت

کاشان - ایرنا - "حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شنبه شب با صدور پیامی به مسعود پزشکیان، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،در متن این پیام خطاب به رییس جمهور جدید کشور آمده است: قرار گرفتن امانت الهی با اعتماد ۱۶ میلیونی مردم بر دوشتان بر شما مبارک باد، از خداوند رحیم درخواست توفیق برای جنابعالی و همکاران آتی و همه ملت عزیز را دارم.

در ادامه این پیام می افزاید: ۵۵ میلیون رای طی دو جمعه پیاپی و رای ۳۰ میلیونی ملت به (مسعود و سعید)، رای به سعادت و پیشرفت مادی و معنوی بود، از درگاه ربوبی و حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه مسئلت می کنم شما را برای تحقق خواسته رهبر معظم در "زاویه دارنبودن کارگزارانتان با انقلاب و امام راحل و دلبسته نبودن آنها به آمریکا و اعتقاد راسخ داشتن به راهکار دین و شریعت برای اداره کشور" کمک و نصرت فرماید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان این پیام یادآور شد: سلام الهی بر رهبر مدیر و مدبر عالی قدر و صاحب بیانیه گام دوم؛ توفیق الهی نصیب همه ملت مومن ایران قوی و پیشرفته؛ به ویژه ۶ نامزد نام آور اخیر؛ رضوان الهی بر امام بت شکن و همه ایثارگران و شهداء گرانقدر، بالاخص آیت الله شهید رئیسی عزیز و همسفران والامقام و مظهر اقتدارمان حاج قاسم سلیمانی.

نظر شما