شناسهٔ خبر: 67545954 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

پیام تبریک رئیس شورای عالی سیاسی یمن به مسعود پزشکیان

مهر : رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید کشورمان را به وی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را به وی تبریک گفت.

خبر مرتبط
پیام تبریک رئیس‌جمهور مالدیو برای پیروزی پزشکیان

رئیس‌جمهور مالدیو در پیام تبریک به رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، نسبت به همکاری در جهت تقویت روابط میان ۲ کشور ابراز امیدواری کرد.

المشاط در این پیام اعلام کرد: موفقیت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را که در فضایی امن، سالم و در سطحی بالا از سلامت و شفافیت برگزار شد به ملت و حاکمیت ایران تبریک می‌گوییم.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: به مسعود پزشکیان برای جلب اعتماد ملت ایران تبریک می‌گوییم و موفقیت در ماموریت بزرگ وی در راستای رشد ایران و حفاظت از امنیت و ثبات آن را برای او آرزومندیم.

المشاط تصریح کرد: ما بر توجه به تقویت روابط میان یمن و ایران در راستای منافع ۲ کشور و ۲ ملت در زمینه‌های گوناگون تاکید می‌کنیم.

خبر مرتبط
ولایتی به رئیس دولت چهاردهم تبریک گفت

علی اکبر ولایتی در تبریک به مسعود پزشکیان گفت: بی‌تردید پیروز اصلی این میدان، مردم بزرگوار ایران اسلامی هستند که بار دیگر این حماسه سیاسی را در تاریخ این‌ مرز و بوم ثبت و ضبط کردند.

علاوه بر این «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز در پیام تبریکی جداگانه اعلام کرد: موفقیت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را به ملت و حاکمیت ایران تبریک می‌گوییم و پیروزی در انتخابات و جلب اعتماد ملت ایران را به رئیس جمهور منتخب ایران تهنیت عرض می‌کنیم.

گفتنی است سران کشورهای مختلف منطقه و جهان امروز شنبه با ارسال پیام‌هایی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ایران را تبریک گفتند.

نظر شما