شناسهٔ خبر: 67545911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

کودک ۴ ساله سیرجانی مفقودی در گرگان به آغوش خانواده بازگشت

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: پسر بچه ۴ ساله اهل سیرجان که عصر روز گذشته در ناهارخوران گرگان گم شده بود در صحت و سلامت پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب‌آبادی اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۵ روز گذشته ۱۵ تیرماه گزارش مفقودی یک پسر ۴ ساله از سوی پلیس و خانواده کودک به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: بلافاصله و در ساعت ۱۶:۳۰ تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند. بر اساس اعلام خانواده کودک گمشده، حادثه در بلوار نهارخوران، خیابان خاکی و جنگلی روبروی اداره کل محیط زیست رخ داده است.

وی افزود: عصر امروز پس از ۲۴ ساعت جست‌وجوی امدادگران هلال‌احمر، نیروهای مردمی و محیط زیست، کودک حوالی منطقه مفقود شده در صحت و سلامت پیدا و به آغوش خانواده بازگشت.

غریب آبادی اظهار کرد: در این عملیات ۴۶ نیروی عملیاتی در قالب ۱۴ تیم شامل تیم‌های ارزیاب، آنست، کوهستان و واکنش سریع به همراه تیم‌های پشتیبان از آق قلا، واکنش سریع، آنست، مرکزی گرگان ERC، کردکوی بکارگیری شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: همچنین ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و ۳ دستگاه آمبولانس ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه هلی‌شات دستگاه‌های همکار و ۵ دستگاه موتورسیکلت داوطلب نیز استفاده شد و برای پیدا کردن کودک تلاش کردند.

وی در پایان به خانواده‌ها به ویژه مسافرین که به تفرجگاه‌ها ناآشنا هستند توصیه کرد مراقب افراد خانواده به ویژه کودکان باشند.

نظر شما