شناسهٔ خبر: 67545805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه و استاندار کرمان از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کردند

فاطمه افضلی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پیام مشترکی، از حضور پرشور مردم در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«حماسه‌ حضور پرشور مردم عزیز ایران به ویژه مردم ولایتمدار استان کرمان در انتخابات، صفحه‌ تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.

یک بار دیگر آگاهانه و به هنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همه نشان داده و یاوه‌های دشمنان این مرز و بوم را باطل ساختید.

 یک بار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی که انتخاب رئیس جمهور را حق و تکلیف شما دانسته است پای فشردید. بر سرپیچی خود از اراده‌ مراکز استبکاری و مداخله‌جو اصرار ورزیدید و وسوسه‌ی شیطانی آنان را که می‌کوشیدند ملت را از حضور درکنار صندوق‌های رأی دلسرد کنند، نقش برآب کردید.

اینجانبان ضمن تشکر مجدد از شما مردم فهیم و تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم، این توفیق بزرگ ملی را شکرگزاری و سپاس و تحسین خود را به پیشگاه ملت عظیم‌الشأن ایران تقدیم می‌نماییم.

از نامزدهای دیگر ریاست جمهوری که با حضور در صحنه و طرح مباحث اساسی، ذهن‌های جوینده به ویژه جوانان را به راهِ اندیشیدن و تصمیم گرفتن کشاندند و زمینه‌ حضور حماسی مردم را فراهم ساختند، تشکر می‌کنیم».

حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه 

محمدمهدی فداکار استاندار

انتهای پیام 

نظر شما