شناسهٔ خبر: 67545662 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۲ هزار و ۵۳۰ موردمزاحمت تلفنی برای اورژانس

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: دریک هفته گذشته ۶۳ هزار و ۲۷۱ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۲۵۳۰ مورد از تماس‌ها مزاحمت تلفنی بوده است. رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: دریک هفته گذشته ۶۳ هزار و ۲۷۱ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۲۵۳۰ مورد از تماس‌ها مزاحمت تلفنی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۹ تا ۱۶ تیرماه) مجموع ۲۱ هزار و ۳۹۰ ماموریت مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۲۴۴ مورد به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۵ هزار و ۱۴۶ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۳ هزار و ۲۷۱ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۲۵۳۰ مورد از تماس‌ها مزاحمت تلفنی بوده است.

توکلی ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۳۶۳ مورد حوادث ترافیکی و ۱۸ هزار و ۲۷ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: طی هفته گذشته اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته است که در پی آن ۵ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

 انتهای پیام/ 

نظر شما