شناسهٔ خبر: 67544091 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حزب نسل نو: از هیچ کمکی به رییس‌جمهور منتخب دریغ نمی‌کنیم

رقابت ها پایان یافت و اکنون زمان همدلی، برادری و همکاری برای ساخت ایران قوی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حزب نسل نو طی بیانیه ای نوشت: سلام و درود بی کران به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی که جان بر سر ایمان و ایران نهادند

ملت ایران انتخاب کرد

نسل نو، حضور پرشور و حماسی مردم میدان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) تبریک و این انتخابات را یک پیروزی؛ برای نظام برآمده از مردم سالاری دینی می داند.

رقابت ها پایان یافت و اکنون زمان همدلی، برادری و همکاری برای ساخت ایران قوی است.

نسل نو، معتقد است که اگر سیاستمداران بلغزند، همه می لغزند و اگر در دفاع از مردم و میهن ثبات قدم و بصیرت داشته باشند، کشور پیشرفت خواهد کرد. در این انتخابات، متاسفانه شاهد بی اخلاقی های ناجوانمردانه برخی از کاندیداها و هواداران آنها بودیم که فضای رقابت های انتخاباتی را به نفع کاندیدای جریان رقیب تحت تاثیر قرار داد و حتما اینگونه رفتارها باید در عرصه سیاست اصلاح شود.

سال آینده، آخرین سال از سند چشم انداز 20 ساله ایران است و ایران اسلامی در حرکت به سوی تمدن سازی در افق سال 1450 نیاز به همدلی و همبستگی مردم و مسئولین دارد.

نسل نو باور دارد، رئیس جمهور منتخب مردم جناب آقای دکتر پزشکیان که برآمده از مشارکت اکثریت است شایسته همراهی حداکثری است و در این مسیر نسل‌نو ضمن تبریک به ایشان از هیچ کمکی به منتخب مردم دریغ نخواهد کرد.

ما همه یک ملتیم، چه آن هایی که با حضور خود در انتخابات حماسه ساز شدند و چه آن هایی که به هر دلیل نتوانستند پای صندوق ها حاضر شوند.

نسل نو، معتقد است باید همه ظرفیت های ایرانیان در اقصی نقاط جهان برای ساخت ایران قوی به کار گرفته شود. ساخت ایران آینده، بدون مشارکت همه ایرانیان از اقوام و فرهنگ های متنوع امکان پذیر نیست و یقیناً منتخب ملت به این ظرفیت های عظیم توجه ویژه خواهد داشت.

امیدواریم، نتیجه این انتخابات امکان آسیب شناسی جدی رفتار نامزدهای جبهه انقلاب را فراهم سازد و فصلی جدیدی از اتحاد را رقم زند.

این تازه آغاز راه است و کشور عزیزمان ایران وارد فصل تازه ای از خودسازی؛ جامعه پردازی و تمدن سازی شده است.

نظر شما