شناسهٔ خبر: 67544064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

تمدید قرارداد چشمی و حردانی با استقلال

باشگاه استقلال در آستانه تمدید قرارداد با روزبه چشمی و صالح حردانی است.

صاحب‌خبر -
به گزارشسلام نو به نقل از انتخاب، در پایان فصل گذشته، قرارداد دوازده بازیکن استقلال به پایان رسید که در این میان، نام چند ستاره تیم نیز دیده می‌شد. طبیعی بود که کادرفنی و سرمربی آبی‌ها خواستار حفظ این نفرات باشند و مدیران باشگاه نیز از روزهای قبل، مذاکرات فشرده‌ای را برای تمدید این نفرات آغاز کرده بودند.

یکی از بازیکنان کلیدی استقلال که آبی‌ها سفت و سخت خواستار حفظ او هستند، روزبه چشمی است. بازیکنی که به مهره‌ای تأثیرگذار در ترکیب تیم تبدیل شده و در فصول اخیر و زیر نظر سرمربیان مختلف، همواره بازیکنی مهم در تفکرات آنها بوده است.

استقلالی‌ها در روزهای گذشته چندین جلسه را با چشمی برگزار کردند، ولی بدون نتیجه خاصی به پایان رسید. حتی پس از یک نشست میان طرفین، مدیر برنامه‌های این بازیکن با ناراحتی و بدون مصاحبه با خبرنگاران، ساختمان باشگاه را ترک کرد.

پس از آن، استقلالی‌ها جلسات دیگری را نیز با این بازیکن و نماینده‌اش برگزار کردند و اکنون خبر می‌رسد که طرفین گام‌های مثبتی جهت تمدید قرارداد چشمی برداشته‌اند تا پس از توافق نهایی، قرارداد این بازیکن نیز تمدید شود.

صالح حردانی نیز دیگر مهره اثرگذار آبی‌هاست که در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم و با نظر فرهاد مجیدی از فولاد به استقلال پیوست. این بازیکن نیز پیشنهادات خوبی از تیم‌های لیگ برتری دریافت کرده ولی اولویت او تمدید قراردادش است.

مدیران باشگاه با حردانی نیز به نتایج خوبی رسیده‌اند و در صورتی که توافق نهایی صورت بگیرد و اگر اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی رخ ندهد، قرارداد چشمی و حردانی با استقلال تمدید خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما