شناسهٔ خبر: 67543250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تاسیس اولین مجتمع گردشگری اختصاصی بانوان در تبریز

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مجتمع گردشگری بانوان نهضت به عنوان مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر در سطح کشور در مرحله بهره‌برداری برای افتتاح قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: اولین مجتمع گردشگری مختص بانوان در کشور که از منظر اقامتی، تفریحی، بهداشتی و ورزشی در مرحله بهره‌برداری‌ است که امید است تا افتتاح این مجتمع بی‌نظیر در آذربایجان‌شرقی محقق شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ادامه داد: مجتمع گردشگری بانوان نهضت به‌ عنوان مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر در سطح کشور با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در مساحتی بالغ بر ۵ هکتار عرصه و ۱۰ هزار متر زیربنا با اشتغال آفرینی مستقیم برای ۴۰ نفر در مرحله بهره‌برداری و آماده سازی برای افتتاح قرارگرفته است.

وی افزود: استان آذربایجان‌شرقی در حوزه گردشگری سلامت نیز به‌ عنوان یکی از استان‌های پایلوت مطرح و لازم است تا از ظرفیت‌های کم‌نظیر این استان در حوزه‌های مختاف گردشگری نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

واحدی مجتمع گردشگری نهضت را مجتمعی کامل و برخوردار از حوزه‌های مختلف تفریحی، خدماتی و رفاهی عنوان کرد و گفت: این مجموعه گردشگری با امکاناتی همچون اقامتگاه، سال ورزشی، استخر، جکوزی، سال زیبایی و بهداشتی، رستوران کامل‌ترین مجتمع گردشگری بانوان در سطح کشور محسوب می‌شود.

نظر شما