شناسهٔ خبر: 67542867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از حضور حماسی مردم در انتخابات

مریم شریفی

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیام مشترکی از حضور مردم در حماسه انتخابات ۱۵ تیر تقدیر کردند.

صاحب‌خبر -

در پیام مشترکی آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان و علی محمد زنگانه، استاندار گلستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

«انتخابات تجلی اراده ملت در تعیین سرنوشت کشور است و همواره اهمیت حضور مردم در انتخابات مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در دومرحله با مشارکت مردم عزیز و قدرشناس بر اساس قانون و در صحت و سلامت کامل برگزار شد، الگویی از مردم سالاری دینی را برای جهانیان ترسیم کرد.

قطعا پیروز انتخابات ۱۵ تیر ماه مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی بودند و دولت چهاردهم ضروری است بر اساس قانون اساسی، آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسیر عزت و سربلندی کشور را با تأسی به شهدای گرانقدر و شهید خدمت آیت الله دکتر رییسی بپیماید.

مردم شریف استان گلستان اعم از شیعه و سنی و از هر قومیتی با مشارکت ۵۰.۵۵ درصدی خود نشان دادند در مسیر آرمان های نظام جمهوری اسلامی حرکت خواهند کرد و موجب ناامیدی دشمنان قسم خورده این کشور می‌شوند.

اینجانبان ضمن تبریک به رییس جمهور منتخب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان از حضور باشکوه مردم شریف استان در آوردگاه انتخابات تقدیر می‌کنیم و امیدواریم در سایه توجهات حضرت حق با تلاش‌های دولت چهاردهم شاهد رشد و بالندگی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی و رفع دغدغه‌های مردم در سطح ملی باشیم».

انتهای پیام

نظر شما