شناسهٔ خبر: 67542436 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تبریک خسروپناه به رئیس جمهور منتخب

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی پیامی از حضور هم‌دلانه و آگاهانه مردم عزیز کشورمان در دو دوره انتخابات تشکر کرده و به رئیس جمهور منتخب ایران آقای پزشکیان تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی پیامی از حضور هم‌دلانه و آگاهانه مردم عزیز کشورمان در دو دوره انتخابات که پیام حضورشان در انتخابات کاملاً دیدنی و شنیدنی بود، تشکر و قدردانی کرده و به رئیس جمهور منتخب ایران آقای مسعود پزشکیان تبریک عرض کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

حماسه شکوهمند چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که توأم با مشارکت پرشور و پرنشاط اقشار مختلف مردم ایران بود را به تمام مردم ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

در این انتخابات پرشکوه، جلوه‌هایی از زیبایی برای کشور عزیز ایران ثبت شد و بار دیگر و با الطاف الهی، ملّت بیدار و سرافراز ایران اسلامی نشان دادند همواره در مواقع حسّاس، پشتیبان و حامی انقلاب اسلامی هستند و علی‌رغم مواجه شدن با مشکلات معیشتی، تحت زعامت داهیانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی، توانستند در انتخاباتی آزاد و باشکوه، با اکثریت آرا، چهاردهمین رئیس جمهور کشور را برگزینند.

از حضور هم‌دلانه و آگاهانه مردم عزیز کشورمان در دو دوره انتخابات که پیام حضورشان در انتخابات کاملاً دیدنی و شنیدنی بود، تشکر و قدردانی کرده و به رئیس جمهور منتخب ایران جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان تبریک عرض می‌کنم و ان‌شاءالله ایران اسلامی با عملکرد شایسته دولت چهاردهم زمینه‌های حضور و مشارکت آگاهانه بیش از پیش مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را شاهد خواهد بود.

این پیروزی باشکوه؛ نماد اراده و عزم ملّی و مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام اسلامی -که دنبال القای برخی مسائل دیگر بودند- است و همه سپاسگزار هدایت و ارشاد مدبّرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه مراحل انتخابات هستیم.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان نهاد عالی سیاست‌گذار علم و فرهنگ ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای دکتر پزشکیان به‌عنوان چهاردهمین رئیس جمهور ایران اسلامی، آمادگی دارد تا دولت چهاردهم را در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور، یاری کرده و شاهد پیشرفت و تعالی علم و فرهنگ کشور در سایه توجه بیش از پیش به سرمایه‌های علمی و فرهنگی کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما