شناسهٔ خبر: 67542316 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در پیامی؛

حزب اسلامی کار از مردم ایران تقدیر کرد

در پیامی؛ حزب اسلامی کار در پیامی از مردم شریف ایران تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا حزب اسلامی کار در پیامی از مردم شریف ایران تقدیر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رقابت های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.لازم است ابتدا این حضور مسئولانه در عرصه تعیین سرنوشت را به مردم عزیز کشورمان و جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور ساده، صمیمی ومنتخب مردم شریف ایران تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیق خدمت و غلبه برمشکلات عظیم پیش رو را داریم.

بدون شک این انتخابات فصل دیگری در تاریخ این سرزمین را رقم زده است. عدم مشارکت ۶۰ درصدی مردم در دور نخست رقابت ها و همچنین عدم مشارکت ۵۰ درصدی در دورم دوم از یک سو زنگ خطر جدی را برای علاقمندان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است و از سوی دیگر مسئولیتی بزرگ را برای دولت چهاردهم و رئیس جمهور منتخب بوجود آورده؛ بدان امید که بتوانند اعتماد از دست رفته معترضان و ناامیدان به صندوق رای را بازگردانند.

از امروز جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان باید برای انتخاب یک تیم کاملا توانمند،خوشنام ،فهمیده و برگرفته از همه گروه‌های اجتماعی پای در راه نهاده و کمر همت بربندند تا این مرز و بوم را به موقعیت مطلوب و ارزشمندی که شایسته آن است برسانند. ملت شریف ایران انتظار دارند تا با برنامه ریزی دقیق و گام به گام چالش های بوجود آمده طی سال های اخیر رفع گردند.

حزب اسلامی کار ضمن قدردانی از همه آنانی که در انتخابات حاضر شدند؛ همچنان معتقد است که می بایست به مطالبات ایرانیانی که حاضر نشدند پای صندوق رای بیایند توجه کرده و صدای آنان شنیده شود.

امیدواریم دولت چهاردهم بتواند رشد و توسعه متوازن را براساس یک اقتصاد مزیتی-رقابتی برای کشور ایجاد نماید. حزب اسلامی کار همانگونه که در بیانیه دوم خود به مناسبت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح نمود در طول دوران استقرار دولت آینده نیز به عنوان ناظری دقیق بر عملکرد دست اندرکاران همه وزارتخانه ها و سازمان های دولتی عمل کرده و گزارش آن را در فواصل زمانی مشخص خدمت مردم عزیز و شریف ایران ارائه خواهد نمود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما