شناسهٔ خبر: 67541864 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

رئیس مجلس خبرگان: ملت آگاه در یکی از صحنه‌های انقلاب سرافراز شد

حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب مسعود پزشکیان را به مردم و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛حجت‌الاسلام محمدعلی موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب مسعود پزشکیان به سمت ریاست‌جمهوری را به مردم و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم رئیس جمهور منتخب

جناب آقای دکتر پزشکیان دامت توفیقاته

سلام علیکم

حمد و سپاس به درگاه پروردگار متعال که ملت آگاه و عزیز ما در یکى دیگر از زیباترین و پرشورترین صحنه‌های انقلاب اسلامی، سرافراز بیرون آمد و درود به امّت رشید و هوشیار ایران که با حضور یکپارچه و نیرومند خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى اسلامى در دو مرحله، یکى از با شکوه‏‌ترین جلوه‌هاى تعهّد دینى و عزم ملى خود را به نمایش گذارد و اراده‏ پولادین خود را در پاسدارى از نظام جمهورى اسلامى به اثبات رساند.

اینجانب انتخاب جنابعالى به مسئولیت خطیر ریاست جمهورى اسلامی ایران را تبریک گفته و از ملت قدرشناس و بزرگوار ایران که با حضور پرشور خود در انتخابات، مایه سربلندى و عظمت نظام مقدس جمهورى اسلامى در دنیا شدند، تشکر و قدردانى می‌کنم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالى در نیل به اهداف عالیه اسلام و اجراى احکام نورانى قرآن کریم، ادامه راه امام راحل «قدس ‏سره ‏الشریف»، عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و رسیدگى جدى به مشکلات واقعى مردم بویژه نسل جوان را مسألت مى ‏نمایم.

محمدعلی موحدی کرمانی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

نظر شما