شناسهٔ خبر: 67541772 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد

آغاز اسکان دانشجویان دارای شرایط در خوابگاه تابستانی

طاهره مرادی

دانشجویان دارای واجد شرایط اسکان در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی از روز دوشنبه ۱۸ تیر می‌توانند در خوابگاه‌ها اسکان داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی اسامی دانشجویان دارای شرایط خوابگاه تابستانی سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد. بر این اساس خوابگاه شهید گلعذاری برای دانشجویان پسر و خوابگاه شهید عضدی برای دانشجویان دختر جهت اسکان تابستانی ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

بنابراین، دانشجویانی که اسامی آن‌ها در فهرست دانشجویان واجد شرایط قرار دارد، می‌توانند از روز دوشنبه، ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۰ صبح به خوابگاه‌های مربوطه مراجعه و بعد از پرداخت هزینه، اسکان پیدا کنند.

بیش از این اولویت و نحوه واگذاری خوابگاه تابستانی از سوی دانشگاه علامه طباطبایی برای دانشجویان این دانشگاه اعلام شده بود.

بر این اساس پیش‌ثبت‌نام خوابگاه و درخواست اتاق برای دانشجویان سنوات مجاز، به صورت الکترونیکی و با مراجعه به سامانه خوابگاهی گلستان به آدرس https://ems.atu.ac.ir و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر بود.

همه دانشجویان روزانه و شبانه غیربومی، دارای سنوات مجاز (کارشناسی ورودی ۹۹۲، ارشد ورودی ۴۰۱۲، دکتری ورودی ۹۹۲ و بعد از آن) می‌توانستند با مراجعه به سامانه خوابگاهی تا دوشنبه ۱۱ تیر ماه تا دوشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب اتاق اقدام کنند.

همه مراحل ثبت‌نام خوابگاه تابستانی برای همه دانشجویان به صورت غیر حضوری اعلام شده بود.

انتهای پیام

نظر شما