شناسهٔ خبر: 67541631 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فتاح: ستاد اجرایی فرمان امام آماده کمک به دولت چهاردهم برای آبادانی ایران است

تهران- ایرنا - رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با ابراز امیدواری به اینکه دولت چهاردهم به پشتوانه اعتماد مردمی در مسیر پیشرفت قرار گیرد، تاکید کرد: بدون تردید در این مسیر، نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دولت را کمک و همراهی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، پرویز فتاح در پیامی با تبریک پیروزی مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نوشت: حضور فعالانه و مشارکت ملت با بصیرت و وقت‌شناس ایران اسلامی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تمامی معادلات و محاسبات دشمنان قسم خورده ایران که از لحظه شهادت رئیس‌جمهور فقید تا روز برگزاری انتخابات در پی ضربه زدن به وحدت ملی و ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم بودند را برهم زد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در این پیام ابراز امیدواری کرد، در دولت چهاردهم به پشتوانه این اعتماد مردمی و با اتکا به این سرمایه ملی در مسیر پیشرفت، آبادانی و بالندگی ایران اسلامی و خدمت‌رسانی بیش از پیش به محرومان و مستضعفان گام‌های مؤثری برداشته شود.

فتاح تاکید کرد: بدون تردید در این مسیر، نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دولت جنابعالی را کمک و همراهی خواهد کرد.

حضور مردم، دشمنان نظام را نا امید و پایه‌های اقتدار کشور را تقویت کرد

سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در پیام جداگانه ای ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، تاکید کرد: حضور پرشور و بانشاط مردم قدرشناس که با هوشمندی و درایت خود، دشمنان نظام را نا امید و پایه‌های اقتدار کشور و مردم‌سالاری دینی را تقویت و تثبیت کردند.

وی سوابق پزشکیان را در عرصه های مختلف یادآور شد و افزود:‌ رجاء واثق داریم در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و تداوم راه پر خیر و برکت شهدای گران سنگ و رئیس جمهور شهید خادم الرضا(ع) حضرت آیت‌الله رئیسی بیش از پیش موفق باشد.

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری توانست با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شود.

نظر شما