شناسهٔ خبر: 67541346 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آنر می‌گوید برای باریک‌تر ساختنِ Magic V3 از نخستین باتری دن... -

اقتصاد ایران: گوشی تاشدنی جدید آنر مجیک V3 به‌لطف بهره‌مندی از اولین باتری دنیا با سیلیکون ۱۰ درصدی، بدنه‌ی باریکی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

در آستانه‌ی رونمایی از گوشی تاشدنی جدید آنر، این شرکت جزئیات تازه‌ای از فناوری به‌کاررفته در باتری مجیک V3 با هدف باریک‌تر ساختن گوشی، به‌اشتراک گذاشت.

آنر می‌گوید در گوشی مجیک V3 از نخستین باتری دنیا با سیلیکون ۱۰ درصدی استفاده کرده؛ در واقع نسل سوم باتری‌های آند سیلیکونی آنر حاوی بیش از ۱۰ درصد سیلیکون است.

نمایش فناوری سیلیکون ۱۰ درصدی در باتری آنر مجیک V3
Honor

به‌گفته‌ی آنر، چگالی انرژی باتری‌ جدیدش ۵٫۷۴ درصد بیشتر از نسل قبل است. چگالی انرژی معیاری است که نشان می‌دهد باتری در یک مقدار مشخص از فضا یا جرم چقدر می‌تواند انرژی ذخیره کند. این پارامتر نقشی حیاتی در تعیین عملکرد باتری‌ها دارد؛ به ویژه در کاربردهایی که اندازه و وزن اهمیت دارند.

افزایش چگالی انرژی یعنی باتری با ظرفیت مشخص، حجم نسبتاً کمتری اشغال خواهد کرد. در نتیجه، آنر توانسته است بدون کاهش ظرفیت باتری، گوشی را نازک‌تر کند. گفته می‌شود که باتری مجیک V3 حدود ۴٫۴ درصد نازک‌تر از نسل قبل خواهد بود.

مجیک V3 در کنار باتری نازک‌تر از تراشه‌ی مدیریت انرژی E1 بهره خواهد برد که گفته می‌شود بازده انرژی را برای بهبود عمر باتری به حداکثر می‌رساند.

مقالات مرتبط
  • آنر گوشی تاشدنی مورد انتظار Magic V3 را در سه رنگ جدید به‌نمایش گذاشت
  • آنر گوشی تاشدنی مجیک V3 و بدنه فوق‌العاده باریکش را به‌نمایش گذاشت [تماشا کنید]

جدیدترین گوشی آنر احتمالا از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۶ وات بهره می‌برد. قدرت پردازشی دستگاه احتمالا از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تامین می‌شود.

آنر مجیک V2 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۲۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲٫۵ برابری در کنار دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی مجهز بود و نسل جدید آن می‌تواند در این زمینه‌ بهبودهای چشمگیری تجربه کند؛ تغییراتی که ممکن است روی قیمت گوشی تأثیرگذار باشند. آنر مجیک V3 در تاریخ ۱۲ جولای (۲۲ تیر) رونمایی می‌شود.

نظر شما