شناسهٔ خبر: 67541285 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جمع‌آوری و ساماندهی ٢ هزار و ۶۵ معتاد متجاهر در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: طرح ساماندهی معتادان متجاهر در این منطقه به شکل مستمردرحال اجرا است، و از ابتدای سال، ٢ هزار و ۶۵ نفر معتاد متجاهر در منطقه ۱۵ جمع‌آوری شد. شهردار منطقه ۱۵ گفت: طرح ساماندهی معتادان متجاهر در این منطقه به شکل مستمردرحال اجرا است، و از ابتدای سال، ٢ هزار و ۶۵ نفر معتاد متجاهر در منطقه ۱۵ جمع‌آوری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا،محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اینکه بحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان است، گفت: از اواخر سال گذشته طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی به طور گسترده با هدف پاکسازی سیمای شهر از پدیده‌های ناهنجار معتادان متجاهر، تکدی‌گری، زباله‌گردی و مساله کودکان در دستور کار قرار گرفت.

 به گفته وی؛ به همین سبب طرح شناسایی و جمع‌آوری معتادان متجاهر در منطقه با تعامل و مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر با گشت‌های شبانه‌روزی با جدیت در حال اجراست.

 شهردار منطقه افزود: با اجرای این طرح، بسیاری از پاتوق‌ها از‌جمله محدوده سه‌راه افسریه، رفیوژ میانی بزرگراه امام رضا (ع) بوستان فدائیان اسلام شناسایی و با اقدامات اجرایی این پاتوق‌ها پاکسازی شد.

شیری در ادامه اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون ٢ هزار و ۶۵ معتاد متجاهر از منطقه جمع‌آوری و به مراکز غربالگری منتقل شدند.

همچنین شهروندان می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران، کلونی‌های آسیب‌زا را اطلاع‌رسانی کنند تا گشت‌های حامی شهر برای ساماندهی نقاط مورد نظر حضور یابند.

 انتهای پیام/ 

نظر شما