شناسهٔ خبر: 67541200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار البرز از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد

کرج- استاندار البرز در پیامی با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بار دیگر مردم این استان با حضور در انتخابات پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری البرز مجتبی عبداللهی استانداری البرز در پیامی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بار دیگر مردم شریف و شهید پرور استان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی به تمام جهان نشان دادند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

در متن آمده است:

حضور باشکوه مردم بصیر و انقلابی استان البرز در مرحله دوم چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری، به رغم تمام عناد و نیرنگ‌های دشمنان این مرزوبوم مقدس را به عینه دیدیم و شاهد بودیم که بدخواهان هر چه در توان داشتند را برای ایجاد گسست میان مردم و آرمان‌های متعالی انقلاب به کار گرفتند.

برگزاری باشکوه و در سلامت کامل انتخابات ریاست جمهوری در مراحل اول و دوم در استان البرز که در واقع تجلی مردم‌سالاری دینی بود توطئه‌های دشمنان را بی اثر کرد، چرا که انقلاب اسلامی اصالت، قدرت، امنیت و ثبات خویش را از مردم می‌گیرد.

عرصه انتخابات، تجلی گاه حضور مردمی ولایت‌مدار و ایثارگر است که همواره در عهد خود ثابت قدم بود و طی بیش از چهار دهه پرفراز و نشیب عُمر با برکت انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) لبیک گفته و با تمسک به آیة شریفه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم» با شرکت در عرصه‌های مختلف و انتخابات متعدد که در نوع خود در نظام‌های سیاسی دنیا کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است، سرنوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم‌سالاری دینی خود پاسداری کرده‌اند.

لازم می‌دانم از تمام اقشار مختلف مردم به واسطه مشارکت و حضور آگاهانه در پای صندوق‌های اخذ رأی سپاسگزاری کرده، همچنین از نامزدها که با ایجاد شور و رقابت انتخاباتی در فضایی سالم و قانونمند اثر گذاری مطلوب داشته و نقش پررنگی در تحقق این جشن ملی که موجب کسب ۴۸.۸۱ درصد مشارکت برای استان البرز ایفا نمودند، به‌ویژه مردم شریف و ولایت‌مدار البرز صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

اینجانب با تبریک صمیمانه به مسعود پزشکیان منتخب ملت بزرگ ایران و آرزوی موفقیت برای ایشان در مسیر خدمتگزاری بی‌وقفه و خالصانه به این مردم سربلند، از ملت عزیز و همیشه در صحنه استان البرز برای حضور باشکوه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به‌عنوان قهرمانان حقیقی این صحنه باشکوه، صمیمانه و خاضعانه قدردانی کرده و در پایان توفیق و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف استان البرز را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

نظر شما