شناسهٔ خبر: 67541159 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تکمیل نیروی انسانی آموزشی اصفهان با جذب ۲۷۰۰ دانشجومعلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در استان اصفهان طی سال جاری نیز مانند سال گذشته ۲۷۰۰ دانشجو معلم خواهیم داشت تا ذخیره نیروی انسانی آموزش و پرورش تکمیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _شنبه شانزدهم تیر_ در گردهمایی عوامل اجرایی ارزیابی آزمون استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در آموزش و پرورش اساس و پایه تمام کارها نیروی انسانی است و سازمان و نهاد با در اختیار داشتن نیروی کارآمد، وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نهادی جهت تولید کالا نیست که اشتباه و یا خطا در کار به همان اقدام مرتبط باشد، افزود: در آموزش و پرورش انسان ساخته می‌شود و اگر به خوبی انجام وظیفه اجرایی نشود، انسان از مسیر انسانیت خارج می‌شود و اگر یک فرد از این مسیر خارج شود تا زمانی که زنده است می‌تواند دیگران را نیز به سرنوشت خود دچار کند و تا نسل‌ها این اتفاق تکرار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: ورود به آموزش و پرورش باید مهم‌ترین، سخت‌ترین و متعالی‌ترین ورود را داشته باشد و انسان‌هایی جذب شوند که بتوانند انسان‌سازی کنند، چراکه آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است.

وی پیرامون اینکه دانشگاه فرهنگیان به لحاظ کمی در سال گذشته ۳۰ هزار نفری و سال پیشرو بیش از ۳۰ هزار نفری خواهد شد، گفت: در استان اصفهان طی سال جاری نیز همانند سال گذشته ۲۷۰۰ دانشجو معلم خواهیم داشت تا ذخیره نیروی انسانی آموزش و پرورش تکمیل شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اهتمامی که به موضوع ارزیابی وجود داشت با وجود چالش‌های سخت‌افزاری و زمان بر بودن فرایند ارزیابی آزمون استخدامی آموزگاری قابل تقدیر است و این موضوع با بالاترین ارزیابی سراسر کشور در اصفهان انجام شد و بیش از ۲۰ درصد ارزیابی‌های کل کشور در استان اصفهان رقم خورد.

نظر شما