شناسهٔ خبر: 67541101 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مبلغان فارغ‌التحصیلان مدارس سمپاد اصفهان مبلغ روشنا در کشور هستند

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تمام مدارس سمپاد اصفهان از سال ۱۴۰۱ دارای مبلغ طرح روشنا بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احسان صنعتکار ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مدارس سمپاد اصفهان دارای مُبلغ طرح «روشنا» هستند، اظهار کرد: طرح روشنا، در راستای طرح امین؛ اما ویژه مدارس استعدادهای درخشان است.

وی افزود: سمپاد استان اصفهان طی تعامل بسیار مطلوب و سازنده با معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان به یک الگوی مؤثر برای تمام کشور تبدیل شد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون با پیگیری‌های صورت گرفته، تمام مدارس سمپاد اصفهان دارای مبلغ طرح روشنا بوده است که بسیار سعی شده این مبلغان از فارغ‌التحصیلان خود این مدارس باشند.

وی پیرامون اجرای طرح‌های مناسب به ویژه طرح در جستجوی "گنج" در مدارس استعدادهای درخشان استان اصفهان که مورد استقبال بسیاری از دانش‌آموزان و اولیای آنها بوده است، خاطرنشان کرد: برگزاری نخستین اعتکاف سمپاد و تداوم آن از مهم‌ترین برنامه‌های تربیتی این طرح بوده است که در افق برنامه‌ریزی آن مقرر شده این اعتکاف محل قرار سالانه دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان مدارس استعدادهای درخشان باشد.

شایان ذکر است که طرح تربیتی روشنا (حضور روحانی مجرب و مهذب در مدارس استعدادهای درخشان) این طرح با همکاری معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه در استان‌ها و سازمان تبلیغات اسلامی از سال تحصیلی ۹۰-۹۱ تاکنون به منظور بصیرت بخشی و مصونیت آفرینی در زمینه‌های گوناگون اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اجرا شده است.

نظر شما