شناسهٔ خبر: 67540830 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نظام پزشکی: رئیس جمهور حوزه سلامت را اولویت اصلی خود بداند - اکون

اقتصاد ایران: سازمان نظام پزشکی کشور به مناسبت انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر و از وی درخواست کرد که حوزه سلامت را جزو اولویت‌های اصلی دولت خود بداند.

صاحب‌خبر -
- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سازمان نظام پزشکی کشور به مناسبت انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، بیانیه‌ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که به مدد الطاف الهی و با انتخاب مردم عزیز یکی از همکاران عالی‌قدر عضو سازمان نظام پزشکی کشور به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور ایران برگزیده شدند، مطالب زیر به استحضار رسانده می‌شود.

1- از حضور مردم عزیز کشورمان در دور نخست و به خصوص حضور گسترده‌تر آنان در دور دوم انتخابات تشکر و قدردانی کرده، امیدواریم با عملکرد شایسته مسئولانه و قدرشناسی درخور از این مردم وفادار، شاهد حضور رو به رشد آنان در عرصه‌های آتی انتخابات باشیم.

2- این دستاورد ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک عرض کرده و از هدایت‌های مدبرانه ایشان در همه مراحل انتخابات سپاسگزاری می‌نمائیم.

3- به دکتر مسعود پزشکیان، فوق تخصص جراحی قلب و عروق و عضو سازمان نظام پزشکی، اعتماد شایسته ملت ایران را تبریک عرض کرده، توفیقات روزافزون وی را در این مسئولیت دشوار و سنگین، در راستای خدمت به مردم و کشور از خداوند منان مسئلت داریم.

4- اکنون که پس از گذر از کارزار انتخاباتی فصل جدید وفاق و همدلی فرا رسیده است، دکتر پزشکیان رئیس جمهور همه مردم ایران عزیز بوده و شایسته است که همگان عزم خود را برای یاری رساندن به وی در این مسئولیت خطیر جزم کنند.

5- جامعه پزشکی و تمامی اعضای سازمان نظام پزشکی کشور آمادگی خود را برای کمک و همکاری همه‌جانبه با رئیس جمهور چه در عرصه بهداشت و درمان و چه در سایر عرصه های اجرایی کشور اعلام می دارند.

6- از رئیس جمهور منتخب انتظار داریم که حوزه سلامت را جزو اولویت‌های اصلی دولت خود بدانند و انتظارات به حق و پیش گفته جامعه پزشکی را برای خدمت هرچه بهتر به مردم عزیزمان برآورده سازند، نظرات کارشناسان و دلسوزان و نهادهای علمی و صنفی این حوزه را آن طور که باید و شاید مدنظر و عنایت قراردهند، منطبق بر اسناد بالادستی و قوانین، واقعیات و چالش‌های اساسی حوزه سلامت را پیگیری کنند و به دغدغه‌های نیروی انسانی این حوزه تخصصی و مهم بیش از پیش بپردازند تا بتوانیم ثمره عدالت در سلامت و دسترسی آسان و عادلانه همه مردم کشورمان به خدمات بهداشتی و درمانی را نظاره گر باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما