شناسهٔ خبر: 67540487 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حزب الله فرمول ساده لبنان برای توقف جنگ علیه اسرائیل را اعلام کرد حزب الله فرمول ساده لبنان برای توقف جنگ علیه اسرائیل را اعلام کرد

نماینده پارلمان لبنان اعلام کرد فرمول حزب الله برای پایان جنگ ساده است، زیرا اگر حمله به غزه متوقف شود، آتش در شمال اراضی اشغالی نیز خاموش می‌شود.

صاحب‌خبر -

حسن فضل الله، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، اعلام کرد که معادله لبنان ساده است و بر این اساس است که وقتی تجاوز به غزه متوقف شود، جنگ علیه رژیم صهیونیستی متوقف می‌شود.

براساس گزارش آر تی، فضل الله تأکید کرد: مقاومت در غزه تعیین کننده مراحل و تصمیم گیرنده است و امروز می‌توان گفت که در آستانه شکست بزرگی برای ارتش اشغالگر هستیم.

این مقام لبنانی اعلام کرد: وضعیت امروز یک تصمیم لبنانی است که از سوی مردم لبنان و دست اندرکاران این رویارویی از نهاد‌های رسمی زیر سقف حفاظت از حاکمیت، تقویت قدرت بازدارندگی لبنان، جلوگیری از دستیابی دشمن به اهدافش گرفته شده است.

فضل الله افزود که تصمیم لبنانی‌ها اجازه نمی‌دهد که دشمنان آن از طریق سیاست به چیزی دست یابند که در جنگ، بمباران و کشتار ناتوان به آن نمی رسند.

در همین راستا شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد: احتمال گسترش درگیری‌ها در کوتاه‌مدت وجود ندارد، اما حزب‌الله برای سخت‌ترین احتمالات آماده است.

وی درباره تحولات جبهه جنوب لبنان و همچنین جنایت‌های تروریستی رژیم صهیونیستی علیه رزمندگان و فرماندهان نظامی حزب‌الله گفت: حزب‌الله از ۸ اکتبر گذشته اعلام کرد که جبهه جنوب لبنان یک جبهه پشتیبان برای غزه خواهد بود و مسافت درگیری ما با دشمن صهیونیستی بین ۳ تا ۵ کیلومتر است.

مترجم: مینا عظیمی

نظر شما